Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@00:02:21 GMT

اراضی راکد در گیلان خلع‌ید می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۵۵۷۸

اراضی راکد در گیلان خلع‌ید می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی در شهر صنعتی رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملکرد واحدهای تولیدی باید به طور مداوم مورد رصد قرار گیرد، اظهار کرد: باید مسؤولان به طور مستمر از واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال در گیلان بازدید و عملکرد آنان را مورد رصد قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره هبه خودکفایی جمهوری اسلامی در بسیاری از حوزه‌ها گفت: در بسیاری از اقلام که پیشتر جهت تأمین آنها وابسته به خارج از کشور بوده ایم، امروز شاهد خودکفایی در  تولید داخلی هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه بر اساس منویات رهبری اجازه واردات بیش از نیاز را نمی دهیم، افزود: در صورتی که تولید مشابهی داشته باشیم؛ اجازه وارد کردن آن کالا را نمی دهیم.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به سرلوحه قرار دادن تسهیل‌گری واحدهای تولیدی در گیلان تصریح کرد:  در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب، سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده باید راه را برای تولید بیشتر، هموار و تسهیل گری را به عنوان امری ضروری سرلوحه کار قرار داد.


وی یکی از راه‌های پیشبقرد و پیشرفت در پروژه‌های عمرانی را اجرای مهم برنامه‌های راهبردی دانست و بیان کرد: باید از همه ظرفیت ها جهت افزایش اشتغال ، رونق تولید و حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان استفاده شود.
 

استاندار گیلان با اشاره هدف دولت در راستای مبارزه با قاچاق کالا افزود: تعزیرات و پلیس امنیت اقتصادی، مسئله قاچاق کالا را به صورت مستمر مورد ارزیابی قرار دهند، لذا باید مهم‌ترین مطالبات استان یعنی تسهیلات و مشکلات ارزی مورد توجه قرار گیرد.

عباسی با اشاره به بازدید امروز خود از چند واحد تولیدی در شهر صنعتی رشت گفت:با توجه به میزان تقاضا لازمست به جریان تولید سرعت بخشید و توسعه شهرک های صنعتی و مولد سازی واحدهای کنونی در این مجموعه ها را دنبال کرد.

وی از خلع ید اراضی راکد در گیلان خبر داد و افزود: باید تلاش شود تا واحدهای راکد، وارد جریان تولید شوند و واحدهای نیمه راکد نیز به واحدهای مولد تبدیل شود و اطمینان داریم با حمایت مردم و هم افزایی دستگاه های اجرایی، به اهداف توسعه محور استان می‌رسیم.

استاندار گیلان با اشاره به صدور مجوزهای بی نام برای تولید در گیلان بیان کرد: این اقدام در جهت تسریع روند اداری و بر اساس سند آمایش سرزمینی و نیز طبق مزیت های نقاط مختلف استان انجام می شود و در قالب فراخوان به سرمایه گذاران، اعلام و سپس به متقاضیان دارای شرایط اعطا می شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار گیلان اسدالله عباسی واحدهای تولیدی گیلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر