Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس اعلام کرد: آسیب‌دیدگی جزئی خط لوله انتقال میعانات گازی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود و جای هیچ نگرانی‌ وجود ندارد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در خصوص خسارت سیل به خط لوله انتقال خوراک پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه بدین شرح است: "به‌دلیل حجم بی‌سابقه بارندگی طی روزهای اخیر در استان هرمزگان و خارج شدن آب‌های سطحی از مسیل و ورود سیلاب به خط لوله انتقال خوراک پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، این خط لوله دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده است.

حجم سیلاب در اطراف خط لوله به‌قدری بی‌سابقه بوده است که در برخی قسمت‌ها دهانه مسیل تا 600 متر تعریض شده است، در دهانه مسیل یادشده شیرهای قطع اضطراری وجود دارد و به‌صورت خودکار بسته شده‌اند و جای هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.

کارکنان سختکوش این حوزه در محل مستقر هستند و تمهیدات لازم اندیشیده شده است و در کوتاه‌ترین زمان تعمیرات لازم پایان خواهد یافت؛ با توجه به ذخیره‌سازی میعانات گازی در مخازن پالایشگاه ستاره خلیج فارس، عملیات تولید در این پالایشگاه بی‌وقفه ادامه دارد."

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس پالایشگاه ستاره خلیج فارس خط لوله انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس جای بیگانگان نیست

دریافت 33 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6091904

دیگر خبرها

  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۱؛پیش‌بینی بارش‌های شدید در کشور
  • گرامیداشت روز خلیج فارس (عکس)
  • تصاویری از خلیج نیلگون فارس
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس
  • خلیج فارس جای بیگانگان نیست
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟