Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@11:26:58 GMT

برج میلاد خانه جشنواره فیلم فجر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۵۸۸۲

برج میلاد خانه جشنواره فیلم فجر شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، در پی نشست مشترک شب گذشته (دوشنبه ۲۷ دی)، محمد خزاعی (رئیس سازمان سینمایی)، امین توکلی‌زاد (معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران) و مسعود نقاش‌زاده (دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر)، برج میلاد، خانه جشنواره چهلم شد.

 در پی تعاملات شب گذشته بین شهرداری با سازمان سینمایی و قول مساعد مبنی بر حل مشکلات برج میلاد به طور شبانه‌روزی از سوی همکاران شهرداری، برج میلاد و موسسه سینماشهر نسبت به رفع اشکالات و فراهم شدن شرایط زیرساختی، قرار شد جشنواره چهلم به برج میلاد برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، محمد خزاعی، رییس سازمان سینمایی ضمن تاکید بر لزوم همگرایی مراکز و دستگاه‌های مختلف فرهنگی در برگزاری باشکوه جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: «فجر ظرفیت بی‌بدلیل سینمای ایران و جشن‌های انقلاب است. جشنواره فیلم فجر گرانیگاه سینمای ایران است و با برگزاری باشکوه این رویداد زمینه‌های لازم برای شکوفایی سینمای ایران فراهم می‌شود.» 

امین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز، ضمن اعلام آمادگی شهرداری برای تامین شرایط مورد نیاز میزبانی و رفع اشکالات گفت: «با همکاری این مجموعه و تعامل با همکاران سازمان در موسسه سینما شهر به زودی موارد مطرح شده برای رسیدن به استانداردهای برگزاری حل می‌شود.» 

مسعود نقاش‌زاده، دبیر جشنواره نیز این رویداد را یک اتفاق مهم سینمایی اعلام کرد و از تمام نهادها همکاری همدلانه را برای اجرای هرچه بهتر جشنواره فیلم فجر خواستار شد. او گفت: «کرونا در دو سال اخیر شرایط را برای سینمای ایران و مدیران فرهنگی تلخ کرده است، برخی از امکانات سینمایی در این دوران دچار اختلال شده و نیاز است تمام دستگاه‌ها برای رفع این مورد وارد عمل شوند.» 

پیش‌تر، علت عدم میزبانی برج میلاد، مهیا نبودن امکانات و فراهم نبودن شرایط مطلوب این مرکز اعلام شده و قرار بود پردیس سینمایی چارسو، خانه چهلمین جشنواره فیلم فجر باشد.

کد خبر 651203 برچسب‌ها سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای ایران جشنواره فیلم فجر سینمای ایران برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!

به گزارش همشهری آنلاین، بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا با ارتفاع ۲۸۰ متر با حضور اهالی ورزش در برج میلاد تهران به طور رسمی افتتاح شد.

بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ بانجی جامپینگ کد خبر 848320 منبع: ایسنا برچسب‌ها برج میلاد ویژه ورزشی تهران ورزش

دیگر خبرها

  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • تصاویر | بلندترین سکوی بانجی جامپینگ دنیا در ایران!
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد