Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@15:29:35 GMT

کنترل سوخت توزيعي کشور در 4 مرحله مجزا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۵۸۸۷

خبرگزاری آریا- مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سوخت توزیعی در جایگاه‌های سطح کشور در چهار مرحله مجزا کنترل می‌شودو بنزین توزیعی در جایگاه‌های سوخت کشور استاندارد است..
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای جعفر سالاری‌نسب در این باره گفت: سوخت توزیعی در جایگاه‌های کل کشور در چهار مرحله پس از تولید در پالایشگاه، در مخازن، هنگام تحویل خط و در مرحله آخر هم در مخزن جایگاه‌های نمونه‌گیری و کنترل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اخبار رسانه‌ها درباره مطابق نبودن بنزین توزیعی در سطح شهر تهران با استاندارد‌های یورو 4 به‌دلیل مخلوط شدن با دیگر فرآورده‌ها در تانکر‌های نفتکش افزود: سیستم توزیع سوخت در کشور کاملاً مکانیزه است و فرآورده‌های مختلف در انبار‌های نفت در لاین‌های مختلف و کاملاً مجزا توزیع و بارگیری می‌شود.
مدیر تأمین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره سیستم توزیع سوخت از طریق نفتکش‌ها گفت: این سیستم کاملاً مکانیزه است و هر نفتکش کارت حمل مخصوص خود را دارد که نوع فرآورده توزیعی در آن قید شده است و برای مثال نفتکشی که نفت‌کوره حمل می‌کند، سیستم به او اجازه حمل فرآورده دیگری را نخواهد داد و در موارد استثنا و ویژه نیز باید کاملاً مخزن و تانکر نفتکش شستشو و مخزن دوباره کنترل شود، سپس فرآورده جدید را بارگیری کند.
سالاری‌نسب تأکید کرد: در هر انبار فرآورده یک واحد کنترل کیفیت وجود دارد که این واحد وظیفه کنترل استاندارد‌های محموله فرآورده نفتکش‌ها را پس از حرکت به‌عهده دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کنترل سوخت فرآورده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ اردشیر هوشیار در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: امشب سه شنبه ۱۱ اردیبهشت خودروی پراید هنگام سوخت گیری در جایگاه سی ان جی جانبازان آستارا دچار حریق شد.
وی با بیان اینکه پراید به علت گسترش آتش کامل سوخت، افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی به همراه نداشت.
رییس شرکت پخش فراورده‌های نفتی شهرستان آستارا اضافه کرد: بر اثر شدت آتش سوزی در حال حاضر در جایگاه جانبازان امکان سوخت گیری برای خودرو‌ها وجود ندارد که مسئولان جایگاه در تلاش هستند تا سوخت گیری در این جایگاه به روال عادی بازگردد.

دیگر خبرها

  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی