Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز قرارداد اجاره دکل‌های مخابراتی در صورت عدم رعایت سیما و منظر شهری، با اتمام دوره تمدید نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛بر اساس این مصوبه اپراتورهای تلفن همراه موظف و مکلف شدند نسبت به زیباسازی دکل‌های داخل شهر تبریز اقدام کنند.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، گردشگری و بهبود فضای کسب‌وکار شورای شهر تبریز در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: مکان‌یابی دکل‌های مخابراتی علاوه بر سیما و منظر، باید از نظر سلامتی عمومی نیز مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید کاظم زعفرانچیلر افزود: عمده دلیل استفاده از مدل‌های مخابراتی، کمبود فیبر نوری است که می‌تواند کار انتقال دیتا را انجام داده و بر سلامت جسمی و روانی شهر تاثیر گذارد.

او ادامه داد: با وجود اینکه گفته می‌شود دکل‌های مخابراتی سطح شهر ضرر جسمی و روحی چندانی برای شهروندان ندارند ولی از شهرداری تقاضا دارم در خصوص فیبر نوری طرحی ارائه دهد تا در کنار استفاده از فناوری نوین انتقال دیتا، سلامتی عمومی جامعه را نیز تامین کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز شهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه

همراه اول با پلتفرم‌های دیجیتال خود راهی نمایشگاه بین‌المللی Mobilefest ترکیه شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با هدف معرفی توانمندی‌های فنی و مخابراتی ایران به رویداد Mobilefest ترکیه رفت.

رویداد Mobilefest که از تأثیرگذارترین رویداد‌های فناورانه حوزه اوراسیا است، بر «شبکه سازی و ایجاد ارتباط با رهبران» صنعت ارتباطات از طریق مشاهده دستاورد‌های تکنولوژیک برند‌ها در بخش نمایشگاهی و دریافت بینش‌ها و تجربیات واقعی از سخنرانی‌ها و ارائه‌های تخصصی تمرکز دارد.

بخش‌های موضوعی این نمایشگاه نیز متشکل از «ارتباطات و سرویس‌های تلفن همراه»، «خدمات ابری و دیتاسنترها»، «امنیت سایبری»، «دستگاه‌ها و تجهیزات»، «بلاکچین و متاورس» و «استارتاپ ها» می‌شود که غرفه همراه اول مستقر در نخستین بخش موضوعی این رویداد است.

همراه اول با محوریت محصولات، خدمات و فعالیت‌هایی در حوزه‌های «کسب و کار سازمانی»، «تحقیق و توسعه» و «سرمایه گذاری جسورانه» و با شعار «هدف گیری بی‌نهایت»، در این رویداد و در قالب بخش نمایشگاهی حضور پیدا کرده تا به کشف فرصت‌های جدید سرمایه گذاری مبادرت ورزد.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در نظر دارد طی برگزاری این رویداد سه روزه، از جدیدترین بستر‌های دیجیتال توسعه یافته خود در حوزه‌های سلامت و توریسم رونمایی کند و به معرفی ۱۲ سرویس دیجیتال دیگر بپردازد.

اپراتور اول تلفن همراه ایران در کنار سه اپراتور اصلی تلفن همراه ودافون، ترک تلکام و ترکسل کشور ترکیه، در بخش نمایشگاهی Mobilefest و در قالب غرفه‌ای دو طبقه حضور دارد.

در این نمایشگاه که با مشارکت حدود ۳۰۰ شرکت جهانی برگزار می‌شود، اپراتور‌های تلفن همراه، تولیدکنندگان دستگاه‌های ارتباطی و ارائه دهندگان خدمات فناوری از سراسر جهان حضور دارند و از ۲۵ تا ۲۷ آوریل ۲۰۲۴ (۶ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک