Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  روابط عمومی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در اطلاعیه ای اعلام کرد: آسیب‌دیدگی جزئی خط لوله انتقال میعانات گازی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در کمترین زمان ممکن برطرف می‌شود و با توجه به ذخیره‌سازی میعانات گازی در مخازن، عملیات تولید در این پالایشگاه بی‌وقفه ادامه دارد.

پس از بارندگی های اخیر در استان هرمزگان و خارج شدن آب‌های سطحی از مسیل و ورود سیلاب به خط لوله انتقال خوراک پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، این خط لوله دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم سیلاب در اطراف خط لوله به‌ قدری بی‌سابقه بوده است که در برخی قسمت‌ها، دهانه مسیل تا ۶۰۰ متر تعریض شده، در دهانه مسیل یادشده شیرهای قطع اضطراری وجود دارد و به‌ صورت خودکار بسته شده‌اند.

ستاره خلیج فارس، مدرن‌ترین پالایشگاه خاورمیانه است که با مساحتی حدود ۷۳۰ هکتار در ۲۵ کیلومتری غرب بندرعباس واقع شده و ۵۰ درصد از بنزین کشور را با تولید روزانه حدود ۴۷ میلیون لیتر تامین می‌کند.

محمدعلی دادور مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس نیز ساعتی پیش گفته، نشت میعانات گازی از خط لوله آسیب دیده، مهار شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید بنزین سوخت رسانی ستاره خلیج فارس ستاره خلیج فارس خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۵درصدی طرح بنزین‌سازی پتروپالایش تهران
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • تولید بنزین از پتروشیمی‌ها کلید خورد
  • قانون حمایت از صنایع پایین‌دستی نفت خام و میعانات گازی به تولید و اشتغال منجر می‌شود
  • وزیر نفت: تولید بنزین از طریق متانول کلید خورد
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ زنی شد/تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین در روز
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد