Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیام جلالی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه بارش برف و کولاک سنگینی که روز دوشنبه در استان کردستان شاهد بودیم امروز با خبر شدیم که ۱۱ نفر کوهنورد غیرحرفه‌ای در کوه‌های منطقه کلاترزان از اطراف شهر سنندج در برف و کولاک گرفتار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت این کوهنوردان به دلیل تمام شدن آذوقه و سرما بغرنج اعلام شده است، افزود: ما درصدد بودیم به صورت امداد هوایی برای نجات جان این افراد اقدام کنیم اما با توجه به شرایط منطقه مسیر نشد و به صورت زمینی ۲ تیم از این جمعیت برای امدادرسانی به کوهنوردان گرفتار در برف و کولاک اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان تاکید کرد: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک اخیر، در حال حاضر شرایط برای کوهنوردی مساعد نیست و توصیه می‌کنیم که مردم به کوه‌های اطراف شهر نروند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منجم گفت: با حضور میدانی بخشدار مرکزی هریس و با تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران جمعیت هلال احمر و راهداران خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس پس از پنج ساعت عملیات نفس‌گیر نجات پیدا کردند.

وی گفت:این خانواده از منطقه کوهستانی به جمعیت هلال‌احمر شهرستان هریس انتقال‌ یافتند و شب را مهمان جمعیت هلال‌احمر بودند.

منجم افزود:وجود دو کودک زیر شش سال در بین اعضای خانواده شرایط را پیچیده کرده و بر اضطراب عملیات افزوده بود.

وی گفت: با توجه به شرایط جوی و ادامه دار بودن بارش‌ها و سخت شدن عبور از مسیر‌های کوهستانی از تمامی گردشگران ، کوهنوردان و طبیعت گردان تقاضا می‌شود که از صعود به ارتفاعات خودداری کرده و از اقامت در مسیل‌ها اجتناب نمایند و یا با رعایت تمام نکات ایمنی اقدام به این کار کنند.

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز/ تداوم عملیات امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا