Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@13:18:34 GMT

مسابقه بزرگ «فامیل بازی» عوامل خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۶۲۱۰

مسابقه بزرگ «فامیل بازی» عوامل خود را شناخت

همزمان با اجرای مراحل پیش تولید و ساخت دکور مسابقه بزرگ «فامیل بازی»، عوامل اصلی تولید این برنامه مشخص شد.

به گزارش مشرق، با شروع پخش تیزر این مسابقه از شبکه افق فرآیند ثبت نام شرکت کنندگان و تماشاچیان در حال اجرا بوده و عوامل اصلی تولید این برنامه نیز مشخص شده است.

این مسابقه تلویزیونی با تهیه کنندگی سید هاشم موسوی کلید خورده و قرار است کارگردانی این پروژه با مصطفی آقامحمدلو و فرهاد حاجی عباسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی سلطانی نیز مجری طرح و مدیر تولید این برنامه خواهد بود.

از جمله جذابیت های مسابقه بزرگ «فامیل بازی» حضور توأمان سه نسل از یک خانواده در کنار یکدیگر است که با انجام بازی ها و چالش های خانوادگی به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در این مسابقه برای اولین بار شرایط حضور خانواده شهدا در یک مسابقه تلویزیونی فراهم شده است. به طوری که همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم، امنیت، خدمت، سلامت، آتش‌نشان و... در صورت علاقه می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

شایان ذکراست علاقه مندان به حضور دراین برنامه تلویزیونی قادر خواهند بود با مراجعه به درگاه اینترنتی FAMILBAZI.IR یا شماره تلفنهای 44214826-021 و 09391352148 جهت ثبت نام به عنوان شرکت کننده یا تماشاچی اقدام نمایند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مشرق فامیل بازی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • وزیر نفت: تولید بنزین از متانول به زودی آغاز می شود
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی