Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:39:34 GMT

واکنش آنچلوتی به درخواست جدایی هازارد از رئال

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۶۳۷۷

واکنش آنچلوتی به درخواست جدایی هازارد از رئال

کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود خبر از بازگشت گرت بیل داد و تایید کرد که تیبو کورتو فردا بازی نخواهد کرد. او در مورد وضعیت ادن هازارد هم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از فتح سوپرکاپ فردا شب در زمین الچه به میدان خواهد رفت. دیداری از یک هشتم نهایی کوپا دل ری که به صورت تک بازی برگزار می شود و هر غفلتی منجر به کنار رفتن از بازی ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال باروحیه بالا برابر الچه قرار خواهد گرفت ولی جام حذفی همواره محلی برای رخ دادن شگفتی ها بوده است.

 

 

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« مارکو آسنسیو و خسوس وایه خو مصدومند و با تیم تمرین نکردند. ماریانو نیز به همچنین. کورتوا هم انفرادی تمرین کرد و فردا با ما نخواهد بود.  کارواخال را هم به دلیل کرونا در اختیار نداریم.

بازی فردا برای ما حکم یک فینال را دارد. بازی تک حذفی است و تیم را با انگیزه می بینم. الچه تیم خوب و روی فرمی است که هفت بازی از 10 بازی اخیر خود را پیروز شده و اگر می خواهیم صعود کنیم، باید با همه قوا بجنگیم.»

 

 

 

 

فرم بدنی وینیسیوس:« وقتی ببینم خسته است به او استراحت خواهم داد. زمانی که متوجه شوم کیفیت واقعی اش را بروز نمی دهد یا مصدوم باشد، بازی نخواهد کرد. اینکه چون دو ماه است پیوسته بازی کرده، پس باید استراحت کند، در ذهن من نیست. الان وینی را خسته نمی بینم و فردا هم بازی خواهد کرد.»

 

گرت بیل:« شرایط بیل خوب است. با ما به عربستان نیامد و انفرادی تمرین کرد تا برای بازی فردا در دسترس باشد. او در فهرست خواهد بود و شانس بازی هم دارد. شاید هم بازی نکند.»

 

 

 

 

مصدومیت کورتوا:« چیز جدی ای نیست و مطمئنم که به بازی یکشنبه خواهد رسید. در مورد مشکل او به خواسته خودش حرفی نمی زنم.»

 

درخواست جدایی هازارد:« اتفاق خاصی رخ نداده و دلیل نیمکت نشینی هایش، سطح رقابت بالا در تیم است. رقبا بهتر از او بوده اند و من هم به عنوان مربی باید بهترین ها را در ترکیب قرار دهم. او با تیم تمرین کرده و صلاح بدانم بازی خواهد کرد. برای بازی فردا نیز آماده است. زمانش که برسد برای تیم همه توانش را خواهد گذاشت. هازارد الان بازیکن رئال است و در مورد جدایی اش در زمستان چیزی نمی دانم. با من در این مورد حرفی زده نشده است.» 

 

سیستم چرخشی:« فردا بازی حساسی داریم و عفلت باعث حذف خواهد شد. بهترین تیم ممکن را به زمین می فرستم.»

 

 

الچه کارلو آنچلوتی (سرمربی) رئال مادرید وینیسیوس جونیور مارکو آسنسیو ادن هازارد گرت بیل تیبو کورتوا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الچه کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید وینیسیوس جونیور مارکو آسنسیو ادن هازارد گرت بیل تیبو کورتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!

 جورجو کیه‌لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو همبازی بوده ‏می‌گوید راز جدایی او از رئال مادرید را می‌داند. ‏

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از ‏سال‌ها درخشش استثنایی برای سفیدپوشان مادرید، یکی از اتفاقات ‏بزرگ دنیای فوتبال بود. ‏

درحالی‌که بسیاری از رئالی‌ها باورشان نمی‌شد که رونالدو را با پیراهنی ‏دیگر به‌جز پیراهن تیم‌شان بینند، سی آر سون با آن‌ها خداحافظی کرد ‏و به تورین رفت تا پیراهن یوونتوس را به تن کند.‏

جورجو کیه‌لینی از ستاره‌های یوونتوس بود که از 2018 تا 2021 در این ‏تیم با کریستیانو بازی کرد. او امروز در یک مصاحبه درباره آن روزها ‏صحبت کرد و گفت می‌داند علت اصلی جدایی رونالدو از رئال و ‏پیوستنش به یووه چه بود. ‏

کیه‌لینی در این باره گفت: «این‌که من در یوونتوسی کاپیتان بودم که ‏کریستیانو رونالدو در آن بازی می‌کرد، برایم افتخار بود. یک فرصت ‏منحصربه‌فرد. من رونالدو را واقعاً تحسین می‌کنم. در سال‌هایی که در ‏یووه بودیم، هیچ نکته منفی‌ای از او ندیدم. کریستیانو با بقیه فرق ‏دارد. کاملاً مشخص است که او یک فوتبالیست خاص است. ولی با ‏این حال، زمانی‌که تیم یا هم‌تیمی‌ها به او نیاز دارند، هیچ‌وقت نه ‏نمی‌گوید و خودش را کنار نمی‌کشد؛ حتی در غذاخوری باشگاه.» ‏

کیه‌لینی درباره علت جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید گفت: «ببینید کریستیانو به‌عنوان یک ابرستاره روحیه خاصی دارد. او برای ‏همه احترام قائل است؛ ولی غرور عجیب و غریبی دارد که می‌توانم آن ‏را عزت نفس توصیف کنم. رونالدو می‌خواست دنیا را تکان بدهد. ‏می‌خواست به همه ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و به‌خاطر رئال مادرید نیست که چنین ستاره بزرگی شده است.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی