Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدل‌های پیش بینی از ثبت ۵۸ تا ۳۰۵ هزار مرگ و میر جدید کرونایی در بازه زمانی دسامبر ۲۰۲۱ تا مارس ۲۰۲۲ در آمریکا حکایت دارند. خبرگزاری میزان – آمریکا، کرونازده‌ترین کشور جهان تاکنون بیش از ۸۷۷ هزار مرگ و میر ناشی از این بیماری و حدود ۶۹ میلیون مورد ابتلا به کرونا را ثبت کرده است. اما مدل‌های پیش بینی موج گسترده از مرگ و میر ناشی از کرونا را تا ماه مارس در این کشور تخمین می‌زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «هیل»، مدل‌های جدید پیش بینی در مورد کرونا در آمریکا از بروز موج مرگ و میر کرونایی تا ماه مارس خبر می‌دهند؛ زیرا این کشور در حال مواجهه با موج پنجم همه گیری با سویه غالب «اومیکرون» است.   براساس مدل پیش بینی دانشگاه ایالتی «پنسیلوانیا» که به کاخ سفید نیز ارائه شده، موج مرگ و میر‌های کرونایی در اواخر ژانویه به اوج خود می‌رسد و می‌تواند منجر به میزانی از مرگ و میر شود که برابر یا احتمالا بیش‌تر از اوج تلفات ثبت شده در طول موج دلتاست.   براساس این مدل، رقم ثبت شده برای مرگ و میر کرونایی در بازه زمانی مذکور می‌تواند از اوج مرگ و میر ثبت شده در آمریکا در سال گذشته فراتر برود. بیشتر بخوانید: اروپا و آمریکا در محاصره بحران بهداشتی ناشی از اومیکرون سرعت بالای انتشار کرونا در آمریکا و اروپا مدل‌های ترکیبی پیش بینی کرونا، می‌گویند که احتمالا در بازه زمانی مذکور ۱.۵ میلیون آمریکایی به بیمارستان مراجعه کنند و ۱۹۱ هزار نفر از اواسط دسامبر تا اواسط مارس بر اثر کرونا خواهند مرد.   با این حال، موج فعلی می‌تواند بین ۵۸ هزار تا ۳۰۵ مورد تلفات جدید را به مجموع تلفات کرونایی آمریکا اضافه کند.   آمریکا در حال حاضر شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا عمدتا ناشی از سویه «اومیکرون» است.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا آمریکا جو بایدن کرونا مرگ و میر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان

به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  درگزارش هواشناسی استان کرمان، آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا  ناپایداری های جوی در استان به صورت افزایش ابرناکی، رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهد بود.

طبق این اطلاعیه، بیشینه بارش‌ها امروز در نیمه غربی و برخی مناطق مرکزی است،  و آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

 همچنین در همین مدت در برخی مناطق شمال غربی و جنوب شرقی استان وزش باد نسبتا شدید پیش بینی شده و خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار در برخی مناطق جنوب شرقی محتمل است.

بنا بر این اطلاعیه، شنبه (هفته آینده) در برخی مناطق مرکزی رگبار پراکنده باران و در مناطق شمال غربی و جنوبی با تداوم وزش باد نسبتا شدید خیزش گرد و خاک و افزایش غلظت غبار مورد انتظار است.

هواشناسی کرمان اعلام کرد: از یکشنبه جوی نسبتا پایدار و آرام برای  بیشتر مناطق پیش بینی می شود.

براساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی، در ۲۴ ساعت گذشته، لاله‌زار در شهرستان بردسیر با چهار درجه سردترین و منوجان با ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مناطق استان بوده‌اند و بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۷ درجه و ۱۲ درجه بالای صفر بوده است

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی صعودی رشد اقتصادی جهان
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • امارات سطح هشدار آب و هوایی خود را مجددا افزایش داد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان