Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی کاظمی‌ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا از تامین اجتماعی نیز مراعات حال کارگران در ۳ماه زمستان را خواستار شد.

وی پایین بودن دستمزدها و مشکلات معیشتی را مسائل مبتلابه همه کارگران ساختمانی عنوان کرد و افزود: بیکاری معضل اصلی کارگران ساختمانی است.

کاظمی با بیان اینکه هم اکنون  یک هزار نفر در شهرستان میانه در انتظار سهمیه بیمه هستند، گفت: روزانه ۱۵۰ نفر پیگیر سهمیه بیمه هستند که امیدواریم مسئولان با وسعت نظر در مورد سهمیه بیمه کارگران ساختمانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هنگام بروز اختلاف با کارفرما نیز هیچ ارگانی حامی کارگر ساختمانی نیست خاطرنشان کرد: از قضات می خواهیم به هنگام دعوی کارشناس خبره ای که مورد تایید انجمن صنفی است، تعیین کنند.

کاظمی در پایان خواستار قانونی شدن حق کارشناسی و استفاده از کارشناسان متخصص هر صنف در دعاوی شد. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان میانه آذربایجان شرقی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان میانه کارگران ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در این مراسم گفت: در واحد‌های تولیدی استان همدان، ۱۴۹ هزار کارگر با بیمه اجباری و ۲۵۷ هزار کارگر با بیمه تامین اجتماعی داریم.

یوسف شعبانی افزود: این کارگران در ۲۴ هزار واحد تولیدی و اداری مشغول به کارند و برای بهره مندی آنها از امکانات رفاهی و ورزشی، ۴۰ هزار متر مربع فضای ورزشی در دولت سیزدهم به مجموعه امکانات رفاهی آنها اضافه شده است.

امروز از کارگران شاغل در واحد‌های آتش نشانی، پمپ بنزین، کارگاه‌های تولیدی ترشی، سبزی، مربا، خیاطی، ظروف، سفال، چراغ خواب و لوستر، زیورآلات، اتصالات لوله‌های آبیاری کشاورزی، پایگاه‌های بسیج و موسسه‌های خیریه به مناسبت هفته کار و کارگر قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران