Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه اختصاصی فولادنوین برگزار شد، پاسی‌ها یک بر صفر شکست خوردند.

تک گل این بازی را محمد رشنو بازیکن ذخیره فولادی‌ها در دقیقه ۶ وقت اضافه نیمه دوم به ثمر رساند تا پاسی‌ها به پنجمین شکست این فصل خود دست یابند.

اشتباه خط دفاعی و دروازه بان پاس باعث دریافت این گل دیرهنگام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب فولاد نوین اهواز در این دیدار را میلاد جعفری، مهد نظری، محمد غلامزاده، علی حسینی، ابوطالب قنبری زاده، علی عادلی، محمد جایمند، یاسر گودرزی، عقیل عنافچه، شاهین عباسیان و سجاد فیض الهی تشکیل دادند.

تیم پاس نیز با ترکیب علیرضا قره باغی، امین کاشفی، فرهاد فرهادی، رضا کاشفی، عارف اکبری، محمدرضا اقبالی، مسعود رمضانی، وحید نعمتی، حسین جودکی، محمد زارع و مصطفی سلگی وارد میدان شد.

پاس با این شکست به رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی گروه ب لیگ ۲ سقوط کرد.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال کشور تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز