Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال با اعلام داور و ناظر مسابقه نیمه تمام ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، دیدار تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هراز آمل بعد از پایان ست دوم و با خروج بازیکنان نماینده آمل از زمین مسابقه و اعلام داور و ناظر مسابقه نیمه تمام ماند.

ست اول مسابقه را ۲۵ بر ۲۲ و ست دوم را ۲۶ بر ۲۴ هراز آمل برد ولی برخی اتفاقات رخ داده در نهایت منجر به نیمه تمام ماندن بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عرفان نوروزی، محمدکاظم غفاری، پوریا حسین خانزاده، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، رضا قراء و مجتبی یوسفی برای هراز آمل و امیر افشار، میر بابک موسوی، محمد هشتوار، علیرضا تابان، آرمان رحمانی، متین احمدی و حسین سلیمان اهری برای آذرباتری به میدان آمدند.

نتیجه مسابقه توسط کمیته انضباطی مشخص خواهدشد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا لبنیات زمین بازی کمیته انضباطی لیگ برتر والیبال والیبال ارومیه آذربایجان غربی تیم والیبال آذرباتری ارومیه تیم والیبال لبنیات هراز آمل هراز آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌وپنجم لیگ جزیره چلسی در ویلا پارک مقابل استون ویلا متوقف شد.

به گزارش ایسنا، استون ویلا در خانه شروع خوبی داشت و با برتری ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در نیمه مربیان ورق برگشت و پوچتینیو موفق به تغییر روند بازی شد.

با گل‌های دقایق ۶۲ و ۸۱ مادوئکه و گلگر کار به تساوی کشید و در دقیقه ۹۵ گل آبی‌های لندن توسط VAR رد شد تا بازگشت شاگردان پوچ تکمیل نشود.

با این نتیجه استون ویلا با ۶۷ امتیاز در رتبه چهارم ماند اما در صورت برتری تاتنهام در بازی‌های عقب افتاده‌اش این تیم به جایگاه پنجم جدول سقوط می‌کند و چلسی هم با ۴۸ امتیازی در جایگاه نهم باقی ماند اما هنوز به کسب سهمیه لیگ اروپا امید دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی