Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی روز چهارشنبه در نشست کارگروه امور بانوان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در نشست گذشته مصوب شد نمایشگاه حجاب و عفاف برگزار شود و با ادارات هم مکاتبه شد اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به لزوم برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف گفت: در نتیجه غفلت متولیان شاهد فرهنگ غربی و آسیب‌های اجتماعی در جامعه هستیم که اثرات نامطلوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نزاع‌های اخیر  تبعات بدی برای استان داشت، متولیان و دستگاه‌های فرهنگی به جای اینکه در این خصوص چاره‌اندیشی کنند خود را مبرا می‌دانند و دیگران را متهم می‌کنند.

هاشمی با اشاره به وضعیت فضای مجازی و سایت‌های استان، ابراز داشت: خیلی از سایت‌های خبری و فضای مجازی بچه‌های انقلابی و پای‌بند به انقلاب و نظام هستند اما عده‌ کمی به جای فرهنگ‌سازی اقدام به تشویش ‌اذهان عمومی و پمپاژ ناامیدی می‌کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تلاش دشمن همین معرفی الگوهای غربی است، مقام معظم رهبری چند بار تذکر دادند که مراقب شبیخون فرهنگی باشیم اما غفلت کردیم و به راحتی همه ارزش‌های فرهنگی و دینی به فراموشی سپرده شد.

هاشمی با تاکید بر راه‌اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب بر انجام کارهای بیشتر در حوزه فرهنگی تاکید کرد و افزود: نمایشگاه به بهترین شکل ایجاد عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.

وی همچنین بر رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی جهت برگزاری بهتر این نمایشگاه استفاده شود.

همچنین مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نمایشگاه به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س)  و هفته بزرگداشت مقام مادر برگزار می‌شود.

نادیا صداقت عنوان کرد: از تولید کنندگان محصولات فرهنگی داخل و خارج استان برای حضور در این نمایشگاه جهت عرضه پوشش‌های اسلامی دعوت به عمل می‌آید.

وی تاکید کرد: همچنین در این نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای زنان به نمایش گذاشته می‌شود.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد یاسوج معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه ۲ زنجیره برتر زنجان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ +فیلم
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • یکی از رسالت‌های «مهر» روایت الگوهای موفق حلقه‌های میانی است
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین