Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز که در سالن همایش‌های آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا بویژه شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی که مدال افتخار سربازی ولایت را بر سینه دارد، افزود: آموزگاران در میدان تعلیم و تربیت هستند و می‌توانند با ترویج اخلاق و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، آینده‌ای متعالی را برای ایران اسلامی رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جایگاه والای آموزگاران در جامعه، ادامه داد: معلمان همواره با عشق، علاقه و ایمان قلبی به پرورش نسل آینده ساز جامعه پرداخته‌اند و این اخلاص و تلاش آنها با هیچ پاداشی جبران نمی‌شود ولی ما باید با نهایت اهتمام خود در راستای ارتقا وضعیت معیشت آنها برنامه ریزی و اقدام کنیم.

عبداللهی گفت: آموزگاران را باید همیشه ایام مورد تکریم قرار دهیم و برای تحقق مطالبات و نیازهای آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

وی ضمن تبریک مجدد به

مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش، افزود: البرز در زمره محروم‌ترین استان‌های کشور در سرانه‌های آموزشی است از این رو باید نگاه ویژه ملی و استانی به این امر معطوف شود و کار و اقدام و نگاه ویژه را با کار جهادی و انقلابی رقم بزنیم تا به وضعیت مطلوب برسیم که این مهم با تلاش شبانه روزی محقق می‌شود.

استاندار البرز گفت: در البرز برای حل تمامی مشکلات باید دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم چراکه بر این باور هستم که می‌توانیم همه موضوعات را با خرد جمعی، وحدت و انسجام حل کنیم.

وی افزود: افزایش سرانه‌ها، نوسازی و تجهیز و هوشمندسازی مدارس و استفاده از ظرفیت‌های استان به ویژه خیرین را باید پویاتر دنبال کنیم.

عبداللهی گفت: البرز طبق بیانات مقام معظم رهبری ایران کوچک لقب گرفته است بنابراین از آموزگاران درخواست داریم که برای استفاده از فرصت همگرایی بین اقوام مختلف در استان راهکار بدهند.

وی افزود: بر این اساس می‌توانیم از این فرصت‌ها برای رشد و توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

استاندار البرز گفت: حسن خلق و تلاش‌های آقای قاسمی مدیرکل سابق آموزش و پرورش را ارج می نهیم و برای آقای حجرگشت بعنوان مدیرکل جدید آرزوی توفیق داریم.

کد خبر 5404202

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مجتبی عبداللهی استاندار البرز آموزش و پرورش بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیل هرمزگان سیلاب بارش باران سیل کرمان ایلام امداد رسانی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 

به گزارش جام جم آنلاین همدان، حمید شیرازیانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح شهید عرب گفت: در ابتدای کار، مدارسی در سطح استان شناسایی و بررسی می‌شوند؛ این شناسایی نخستین مرحله از اجرای طرح شهید عرب است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان افزود: سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است که لازم است کارشناسان ما جهت بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

وی ادامه داد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادات کوچک و جزئی است؛ برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک دارند، بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

شیرازیانی عنوان کرد: قرار هست از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری شود و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، نیز در ادامه ضمن اشاره به کلیات طرح، عنوان کرد: ارگان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

مجتبی قمری بیان کرد: برخی از این نهادها با تامین بخشی از هزینه‌ها، برخی با تامین تجهیزات با کیفیت و ارزان قیمت، برخی با کمک در اجرای و عملیاتی کردن طرح و برخی هم با معرفی و شناسایی مدارس نقش خود را ایفا می‌کنند.

وی عنوان کرد: از جمله این نهادها می‌توان به معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، جامعه خیرین مدرسه ساز، سازمام نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و ... اشاره کرد. 

مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی گفت: بسط فرهنگ نیکوکاری، ترویج روحیه جهادی، ایجاد بستر آشنایی دانش‌آموزان با گروه‌های جهادی و بهینه‌سازی و استاندارد‌سازی‌ سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از جمله اهداف طرح شهید عرب است. 

گفتنی است، شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد