Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:28:45 GMT

حسین‌خانی: مس کرمان خط قرمز من بوده و هست

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۳۸۹

حسین‌خانی: مس کرمان خط قرمز من بوده و هست

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید جام حذفی برای او به هیچ وجه مهم نیست و مسابقاتش به عنوان مسیری برای پیشرفت در لیگ نگاه می‌کند. 

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حسین خانی با مس کرمان مقابل فولاد خوزستان دست به کار بزرکی زد و در ادامه روند خوبی که نارنجی‌پوشان کرمانی در لیگ دسته اول دارند و با 29 امتیاز پشت سر ملوان بندرانزلی رتبه دوم را در اختیار دارند، در جام حذفی هم توانستند به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به همین بهانه گفتگویی با فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان داشته ایم که در این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.


سرمربی مس کرمان که علاقه‌ای نداشت در مورد جریان فنی مسابقه حرف بزند و به صحبت‌های محمود محمودی‌نیا مربی تیم پس از پایان مسابقه در کنفرانس خبری بسنده کرد، در رابطه با حواشی ایجاد شده در این مسابقه نیز موضع مشابهی داشت؛ با این حال درباره اعتراضاتی که به حضور او روی سکوها از سوی فولادی‌ها وجود داشت و همینطور اعتراضی که جواد نکونام در هنگام زدن ضربات پنالتی مطرح کرد و سبب وقفه چند دقیقه‌‍ای شد، اینطور واکنش نشان داد:« در مورد اتفاقاتی که نیمکت فولاد ایجاد کرد، همه‌اش مربوط به آن بازی است و آن بازی هم تمام شد و رفت و پرداختن به این مسائل نه جالب است و نه کمکی به ما می‌کند.» 


او سپس در رابطه با این سوال که جام حذفی چقدر برای او اهمیت دارد، اضافه کرد:« جام حذفی را در مسیر آماده سازی تیم به آن نگاه می‌کنیم و هیچ هدفی از جام حذفی نداریم و کماکان از فرصت های پیش آمده سعی می کنیم نهایت استفاده را ببریم.»

 

از سرمربی مس کرمان در رابطه با نتایج پر فراز و نشیب هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول پرسیدیم که منجر به کنار گذاشته شدن چند بازیکن شد. حسین خانی البته دیدگاه دیگری نسبت به این موضوع دارد و در رابطه با آن اینطور توضیح داد:« ما بازیکنی را حذف نکردیم. به یکی دو بازیکن استراحت دادیم که عکس العمل خوبی به استراحت نشان ندادند و نخواستند که با ما باشند. ما کسی را حذف نکردیم. تمام نفرات را با چشم باز انتخاب کردیم و به آنها اعتماد کامل داشتیم و داریم ولی خب نیاز است که در طول فصل به یک سری بازیکن ها استراحت داده شود، اما برخی ها استراحت دادن ما را برنتابیدند و صلاح دانستند که بیشتر استراحت کنند.» 

 

سوال بعدی ما از فرزاد حسین‌خانی که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان به شمار می‌رود در رابطه با صحبت‌هایی بود که طی سال‌های اخیر پیرامون این چهره مطرح شده است؛ اینکه فرزاد حسین خانی به واسطه ارتباطاتی که دارد، معمولا چوب لای چرخ مربیان می‌گذارد و اجازه نتیجه گرفتن به آنها را نمی‌دهد. کاپیتان سابق مس اما این صحبت‌ها را درست نمی‌داند و به آن اینگونه واکنش نشان داد:« در مورد سال‌های گذشته هم نمی‌دانم  چه کسی چنین صحبتی کرده است. اگر قرار بود کسی هم بگوید که ما چوب لای چرخ تیم می‌کردیم باید مدیران وقت باشگاه و مربیان تیم می‌گفتند. فکر می‌کنم این صحبت‌ها، صحبت‌های قشنگی نیست و برای ما هم اهمیتی ندارد.» 

 

حسین‌خانی سپس در واکنش به اینکه این سوال با توجه به فضای فوتبال کرمان مطرح شده و نه مواضع مدیران و مربیان سابق، درباره آن توضیح داد:« به هر حال در ورزش کرمان، من هر چه دارم مدیون باشگاه مس کرمان هستم. لطف خدا شامل حال ما بوده و شاید اگر باشگاه مثل مس کرمان نبود، اصلا ما هم نبودیم. اصلا کی ما را می‌شناخت. خط قرمز ما همیشه در بحث فوتبال و ورزش کرمان موفقیت و سربلندی باشگاه مس بوده و اصلا هم گوشمان هم بدهکار حرف این و آن نیست (باخنده). چه زمانی که بازیکن بودم و چه زمانی که بیرون بودم، با تمام وجودمان برای سربلندی این باشگاه تلاش کرده‌ایم؛ تا جایی که از ما خواستند و می‌توانیم، انجام وظیفه می‌کنیم.» 

 

سوال بعدی از سرمربی مس کرمان در این مورد بود که چقدر به لیگ برتری شدن تیمش و بازگشت دوباره مس به سطح اول فوتبال ایران امیدوار است که او در واکنش به این سوال گفت:« در مورد مس کرمان و جایگاهش پیشگو نیستم و نمی‌توانم پیش بینی‌ای داشته باشم، ولی در کل باز هم می‌گویم که ما برنامه دو ساله‌ای داریم و حتی مدیریت باشگاه به ما پیشنهاد برنامه سه ساله داده و کماکان با همان هدف برنامه دو ساله را جلو می‌بریم و هیچ تعهدی را هم در شروع کار متقبل نشدیم. سعی می کنیم در هر بازی بهترین شکل ممکن را خارج از هر نتیجه ای داشته باشیم.» 


بخش پایانی صحبت‌های سرمربی 40 ساله و جوان تیم مس کرمان هم اینطور مطرح شد:« در آخر هم باید بگویم که دنبال طلسم شکنی و مسائلی از این دست نیستیم. نه ما و نه بازیکنان و فقط تلاش می کنیم روز به روز کیفیت بهتری را ارائه بدهیم.»

فرزاد حسین خانی دسته یک مس کرمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرزاد حسین خانی دسته یک مس کرمان سرمربی مس کرمان فرزاد حسین خانی جام حذفی صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند

امام جمعه شهرستان خوی گفت: در گره‌گشایی مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی(ع) باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا خطاب به اعضای شوراها اظهار کرد: منتخبان مردم در مدیریت شهری و روستاها باید امانت‌دار مردم و بیت‌المال باشند.

وی افزود: مسئولیت خطیری که بر عهده دارید، در راستای حل مشکلات مردم و جامعه به‌کارگیری کنید.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اعضا شوراهای شهر باید به فکر شهروندان بوده باشند و از هرگونه فعالیت در راستای مطامع شخصی بپرهیزند.

قاسم‌خانی خطاب به شوراها ادامه داد: در گره‌گشایی از مردم و کاهش مشکلات جامعه پیشتاز باشید و در تصمیماتتان الگویتان امام علی (ع) باشد.

کد خبر 748412

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • فرانچسکو توتی: امیدوارم ده روسی برای مدت طولانی در رم بماند
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • شوراها در گره‌گشایی از مردم پیشتاز باشند
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • صحبت‌های شمسایی پس از صعود به فینال آسیا
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک