Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارکنان و عوامل فرهنگسرای اندیشه در آستانه روز مادر در منزل شهید دیباجی حضور پیدا کرده و از مادر معزز این شهید جاویدالاثر تقدیر می‌کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هن خبرگزاری برنا؛ ویژه برنامه فراگیر «مهرآیین» از بسته برنامه‌های «مادرانه» به مناسبت ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ویژه برنامه اختصاص به تجلیل از مادران «چشم به راه» دارد؛ مادرانی که فرزندان‌شان در هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند، اما هنوز برنگشتند و مادران‌شان چشم به راه آنان هستند. 

فرهنگسرای اندیشه در قالب این ویژه برنامه از مادر شهید جاویدالاثر سیدمحمد دیباجی تجلیل می‌کند. این برنامه با مشارکت ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۷ همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در تاریخ ۳ بهمن برگزار می‌شود. 

در این برنامه کارکنان و معاونین مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ با حضور در منزل این خانواده معزز از مادر شهید دیباجی تقدیر و تجلیل می‌کنند. 

شهید سیدمحمد دیباجی متولد ۱۵ مرداد ۱۳۳۴ در تهران است. او به عنوان نیروی بسیجی در جبهه حضور یافت و در شانزدهم بهمن ۱۳۶۵ با سمت فرمانده گروه در عملیات کربلای ۵ در شلمچه شهید شد. تاکنون پیکر پاک او بازنگشته است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ویژه برنامه فرهنگسرای اندیشه مهرآیین مدیریت فرهنگی هنری ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها برنامه مادرانه ویژه برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان

 پنجمین یادواره ۱۳۲۲ شهید سرافراز یگان ویژه و ۲۷ شهید سرافراز یگان ویژه استان کرمان با حضور سردار"عظیمی"جانشین یگان‌های ویژه فراجا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.

 سردار فرشید در این آیین با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدا گفت: این یادواره یادآور عزیزانی است که در تمام ساعات شبانه روز و در سرما و گرمای مناطق مختلف مشغول خدمت به هموطنان هستند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: همه شما عزیزان قطعا این حضور و ایفای نقش همرزمان انتظامی در ماموریت‌های مختلف را دیده اید، اما باید همواره به یاد داشته باشیم برای این امنیت چنین خون‌هایی تقدیم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد