Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدکریم حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد در هنگام برف‌روبی گردنه مارانی در محور ارتباطی شهرستان سروآباد به کامیاران به یک خودروی پوشیده از برفی برخورد می‌کنند.

وی افزود:‌ نیروهای راهداری بعد از رهاسازی این خودرو از برف متوجه ۲ نفر می شوند که در داخل خودرو نیمه جان افتاده و به فرمانداری سروآباد و فوریت های پزشکی اطلاع داده و بلافاصله نیروهای تکنسین مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ با همکاری جمعیت هلال احمر با یکدستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سروآباد یادآور شد:‌ پس از اقدامات اولیه این ۲ نفر که از اهالی اهواز استان خوزستان بودند به بیمارستان شهید چمران سروآباد منتقل شده و تحت مداوا و درمان قرار گرفتند.

وی با تشکر ویژه از آقای عیسی حسینی تکنسین مرکز فوریتهای پزشکی سروآباد به دلیل اقدامات مؤثری که منجر به نجات جان این ۲ هموطن اهوازی شد افزود: خوشبختانه پس از بستری شدن در بیمارستان شهید چمران سروآباد اقدامات پزشکی مؤثری صورت گرفت و خطر مرگ رفع شد.

حسینی با بیان اینکه هر ۲ نفر در هوشیاری کامل و وضعیت طبیعی به سر می‌برند گفت: این ۲ مسافر اذعان داشتند که از همان ابتدای بارش برف در مسیر گرفتار شدند و به نظر می‌رسد ۴۸ ساعت در برف گرفتار بوده‌اند تا نیروهای برف‌روب اداره راهداری آنها را پیدا کردند.

وی از هموطنان درخواست کرد قبل از مسافرت به شهرستان های کوهستانی مانند سروآباد و یا مریوان ابتدا وضعیت آب و هوای و جو مسیر را از ادارات مرتبط جویا شوند تا خدای ناکرده دچار حوادثی از این قبیل نشوند.

گردنه مارانی در مسیر ارتباطی سروآباد کامیاران قرار دارد این گردنه به دلیل ارتفاع زیاد یکی از گردنه های برف گیر شهرستان سروآباد و استان کردستان به شمار می رود و تردد در این گردنه در زمان بارش برف فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

برچسب‌ها ایرنا سروآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا سروآباد ایرنا سروآباد شهرستان سروآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل هلال احمر یزد افزود: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متاثر از رودخانه ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی نمودند.

منبع: دانشجو

منبع:‌خبرگزاری دانشجو

کد خبر 847267 برچسب‌ها سيل استان یزد خبر مهم آب و هوا - ایران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق | ویدئو
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه