Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:57:22 GMT

هرگز به جاده چالوس و طالقان نروید!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۶۲۵

هرگز به جاده چالوس و طالقان نروید!

ایسنا/البرز مدیرکل مدیریت بحران البرز با اشاره به آغاز فعالیت موج بارشی و سرد از عصر روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه در البرز، از شهروندان خواست طی روزهای آتی در محورهای کوهستانی استان تردد نداشته باشند.

محمدرضا فلاح‌نژاد در گفت و گو با ایسنا، گفت: با توجه به هشدار هواشناسی استان مبنی بر گذر موج سرد بارشی از عصر پنجشنبه ۳۰ دی ماه تا صبح جمعه یکم بهمن ماه از منطقه البرز مرکزی، در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش برف و کولاک، وزش باد شدید و سقوط بهمن و ریزش سنگ مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح‌نژاد افزود: مناطقی چون طالقان، آسارا و دیزین به شدت تحت تأثیر این سامانه خواهد بود بنابراین از شهروندان درخواست می‌شود طی این مدت در جاده‌های کوهستانی مانند جاده چالوس و محور طالقان به علت احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری کنند.

وی ادامه داد: کوهنوردان هم با توجه به فعالیت این سامانه بارشی از هر گونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرکز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز در پایان اعلام کرد: با توجه به حجم برف انباشته شده انتظار سقوط بهمن و ریزش سنگ تا صبح یکشنبه هفته آینده در منطقه وجود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مدیریت بحران استانداری البرز جاده چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور