Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - در ادامه بازی های لیگ برتر والیبال کشور تیم  والیبال آذرباتری ارومیه امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شش هزهر نفری ارومیه میزبان تیم لبنیات هراز آمل بود.

آذرباتری که در قعر جدول قرار دارد امروز به دنبال پیروزی و بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی لیگ برتر والیبال کشور بود، در دو ست پیاپی به ترتیب با امتیازهای  ۲۵ بر ۲۲  و ۲۶ بر ۲۴ بازی را به تیم میمان واگذار کرد تا نتیجه بازی در ست سوم مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این دیدار خانگی تیم آذرباتری ارومیه و هراز آمل در حالی که ۲ بر صفر به سود تیم هراز در جریان بود با اعتراض هواداران و بازیکنان آذرباتری داور و بازیکنان تیم هراز میدان را ترک کردند بازی بدون نتیجه نیمه تمام ماند.

ناظر فنی این دیدار یونس حسن‌زاده، ناظر داوری محمد شاهمیری، داور اول مجتبی بیداریان و داور دوم سیدمرتضی مشهدی بودند.

محمد‌شعبان‌پور سرپرست تیم لبنیات هراز پیرامون این دیدار گفت: بازی دو بر صفر به سود ما در جریان بود که پس از پایان ست دوم به دلیل اعتراض میزبان به داور دیدار و تصمیم داور و ناظر زمین بازی را ترک کردیم‌.

وی می گوید هیچ بی احترامی در ارومیه به تیم ما نشد و اعتراض هواداران و تیم میزبان به داور بازی بود که با تصمیم آن ها به ما اعلام شد زمین بازی را ترک کنیم و این دیدار ادامه نخواهد یافت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارومیه پایتخت والیبال آذرباتری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس راهور اعلام کرد: شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد