Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر نظری در بازدید از ستاد عملیات برف روبی در سطح شهر همدان گفت: امروزه شیوه سنتی استفاده از نمک برای برف‌روبی و یخ زدایی معابر در دنیا منسوخ شده و قابل قبول نیست.

نظری با بیان اینکه شهروندان درخواست نمک پاشی در تمامی معابر را نداشته باشند، ادامه داد: نمک پاشی در فضاهای سبز و مجاورت درختان به هیچ عنوان صحیح نیست چون باعث شوری آب، تغییر ترکیب آب‌های سطحی و زیرزمینی، تخریب آسفالت، بافت خاک و ایجاد مشکلات بسیار برای سلامت شهروندان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: مدیریت شهری باید در امر برف روبی و یخ زدایی از فناوری‌های نوین که مضرات کمتری برای محیط زیست و سلامت شهروندان دارد، استفاده کند.

نظری ادامه داد: ضروری است شهرداری روند برف‌روبی معابر، جمع آوری برف‌های سطح شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمان بارش شدید برف را تسریع بخشد.

وی با اشاره به آمادگی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف، اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه روند بارش برف که در نقاط مختلف همراه خواهد بود، جلسات ستاد عملیات زمستانی به طور منظم تشکیل شده و این ستاد با ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آماده ارائه خدمات و برف روبی معابر است.

کد خبر 5404173

منبع: مهر

کلیدواژه: برف روبی شورای شهر همدان شهرداری همدان بارش برف بوشهر برف و کولاک ویروس کرونا کرمانشاه تعطیلی مدارس برف روبی سیل هرمزگان سیلاب بارش باران سیل کرمان ایلام امداد رسانی برف روبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن تویسرکانی، صبح دوشنبه در نشست شورای شهر کرمان گفت: پیمانکار آسفالت شهر کرمان مشخص شده و در قالب جهاد آسفالت، کار شروع خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه نواقص و کمبودهای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، در حال رفع‌شدن است، افزود: آسفالت معابر در محله‌های کمتر برخوردار، ازجمله خیابان‌های شهید قدوسی و شهید دستغیب، شروع شده که این اقدام در وضعیت ترافیکی شهر کرمان نیز مؤثر است.

سرپرست شهرداری کرمان، از تعامل با شرکت توزیع نیروی برق شمال استان خبر داد و افزود: پس از آسفالت معابر، روشنایی آنها نیز بهینه خواهد شد.

کد خبر 6092185

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • بحران غذادهی غیراصولی به سگ‌های بلاصاحب ادامه دارد
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد