Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت‌های جهانی از روز سه شنبه ۲۸ دی ماه با حضور ۱۶ تیم در قالب چهار گروه در شهر دمام عربستان آغاز شد.

ایران در این رویداد در گروه دوم با تیم‌های عربستان، استرالیا و هند هم گروه است. طبق برنامه شاگردان مانوئل فرناندز امروز ساعت ۱۶:۳۰ در دومین مسابقه خود به مصاف تیم هند رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مانوئل در پایان این دیدار مقابل هند با نتیجه ۴۲ بر ۲۹ به برتری رسیدند. هندبالیست‌های کشورمان در حالی در این دیدار به پیروزی رسیدند که نیمه اول را با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ به سود خود تمام کردند. محمدالرشید و محمد جمال ابواصل از اردن قضاوت این بازی را بر عهده داشتند.

هندبالیست‌های کشورمان در ادامه این رویداد، فردا پنجشنبه ۳۰ دی ماه و در آخرین مسابقه مرحله گروهی به مصاف تیم عربستان میزبان این بازی‌ها خواهند رفت.

قرار بود این دوره از مسابقات در دی ماه به میزبانی کشورمان برگزار شود اما با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا مبنی بر شیوع بیماری کرونا در ایران، میزبانی از ایران گرفته و به عربستان سپرده شد.

گروه‌بندی مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا به این ترتیب است:
گروه A: کره، کویت، اردن و سنگاپور
گروه B: عربستان، ایران، استرالیا و هند
گروه C: قطر، امارات، عراق و عمان
گروه D: بحرین، هنگ کنگ، ازبکستان و ویتنام

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی لهستان-سوئد ۲۰۲۳ از ۲۸ دی تا یازدهم بهمن به میزبانی دمام عربستان برگزار می‌شود و ۵ تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

کد خبر 5404260

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات هندبال عربستان سعودی استرالیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال زنان باشگاه پرسپولیس سردار آزمون تیم ملی فوتبال زنان ایران وزارت ورزش و جوانان تکواندو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید