Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:05:19 GMT

لیگ والیبال؛ فولاد سیرجان روی دور برد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۹۴۳

لیگ والیبال؛ فولاد سیرجان روی دور برد

میزبانی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به فولاد سیرجان امکان کسب یک پیروزی به موقع و جبران شکست هفته ششم دور رفت مقابل هورسان رامسر را داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت 13 هفته از رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال، فولاد سیرجان ایرانیان در هفته نوزدهم، موفق به جبران شکست مقابل نماینده رامسر شد. شاگردان سعید رضایی که دور رفت را با شکست سه بر یک برابر هورسان رامسر پشت سرگذاشته بودند، این هفته در بازی خانگی با نتیجه مشابه سه بر یک و ثبت امتیازات 25 بر 11، 25 بر 17 و 25 بر 22 در ست‌های دوم تا چهارم به پیروزی رسیدند تا بازیکنان مسعود آرمات تنها در ست اول موفق به کسب امتیاز 25 بر 18 شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دهمین پیروزی سیرجانی‌ها در لیگ برتر والیبال بود که جمع امتیازات این تیم را به عدد 28 رساند. نماینده سیرجان که پیش از این در رده هفتم جدول ایستاده بود، حالا منتظر نتیجه دیدار دو تیم راه‌یاب ملل مریوان و سایپا خواهد ماند. چراکه در صورت شکست مریوانی‌ها، فولاد سیرجان امکان صعود به رتبه ششم جدول را خواهد داشت.


دیدار دو تیم در مدت زمان یک ساعت و 46 دقیقه برگزار شد. محمد پژوه، علی یاوری، محمد محبوب عشق‌دوست و میثم پارسه به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، در این بازی نظارت و قضاوت داشتند.

فولاد سیرجان لیگ برتر والیبال ایران والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولاد سیرجان لیگ برتر والیبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر

توپچی ها می توانند دوباره ادعا کنند که تیم اول لندن هستند.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، آرسنال مقابل چلسی به برتری ۵-۰ دست یافت. شاگردان میکل آرتتا بازهم مقابل یک رقیب لندنی در فصل جاری به بردی قاطع و پُرگل رسیدند.

به نقل از اوپتا؛ آرسنال در سه بازی فصل جاری لیگ برتر مقابل تیم های لندنی موفق به ثبت +5 گل شده است. برای اولین بار در تاریخ لیگ سطح اول انگلستان است که توپچی ها در دربی های لندن به چنین دستاوردی می رسند. آرسنال مقابل کریستال پالاس به برتری 5-0 دست یافت؛ سپس وست هم را با نتیجه 6-0 درهم کوبید و در نهایت مقابل چلسی به یک برد تاریخی 5-0 رسید. شکست 5-0 چلسی مقابل آرسنال، سنگین ترین باخت آنها در دربی های لندن از سال 1986 است. (باخت 6-0 مقابل کوئینز پارک رنجرز)

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • 92 گل خورده؛ شفیلدیونایتد بدترین خط دفاعی در تاریخ لیگ برتر انگلیس
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • در محضر آیت‌الله درچه‌ای هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران