Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@08:08:50 GMT

رشد ۱۴ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۷۷۹۷۴

رشد ۱۴ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران از رشد ۱۴ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی در ۹ ماهه اول امسال به نسبت وضعیت زمانی مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی، دکتر پیمان عشقی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در مراسم تکریم و معارفه سرپرست انتقال خون خراسان رضوی از رشد ۱۴ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی در ۹ ماهه اول امسال به نسبت وضعیت زمانی مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: یکی از اتفاقات ویژه برای ما این بود که استان خراسان رضوی با وجود اینکه در سال ۱۳۹۹ به عنوان یک استان خون گیرنده محسوب می شد، امسال به استانی تبدیل شد که به سایر استانها نیز خون ارسال می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: پیگیری مطالبات کارکنان زحمتکش و خدوم انتقال خون در سراسر کشور مهمترین اولویت ماست. ولی این نکته را باید دانست که پرداخت فوق العاده خاص، حدود ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و از آن طرف درآمد اختصاصی ما که از سال ۱۳۹۸ محقق شده، حداکثر حدود ۲۰۰ میلیارد تومان است که صرف پرداخت افزایش حقوق همکاران شده است و اعلام می کنم که اگر دولت محترم، بودجه پرداخت قانون فوق العاده خاص را تامین منابع کند، قطعا آن را پرداخت خواهیم کرد. گفتنی است در این مراسم از خدمات حمیدرضا اسلامی سرپرست سابق اداره کل انتقال خون خراسان رضوی تقدیر شد و عبدالله سبحانی کوهسرخی به عنوان‌ سرپرست جدید اداره کل انتقال خون خراسان رضوی معرفی شد. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اهدای خون خراسان رضوی انتقال خون خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • این افراد امسال مشمول پرداخت مالیات می‌شوند/ جزئیات
  • موانع پیش‌روی صادرات خراسان رضوی باید برطرف شود
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا