Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی ازمسئولان استانی صبح امروز از شرکت آجر سفال آشیان لوشان بازدید کرد. خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی به همراه تعدادی ازمسئولان استانی صبح امروز از شرکت آجر سفال آشیان لوشان بازدید کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان در این بازدید با اشاره به اینکه این شرکت پروژه‌ای بی نظیر در استان گیلان است گفت: با شروع به کار این واحد تولیدی برای بیش از ۳۰۰ نفر از جوانان منطقه اشتغال زایی به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمد آقایی با بیان اینکه برخی مشکلات این واحد تولیدی را جهت تامین ۳ خط تولید و خرید دستگاه‌ها و ماشین آلات دچار مشکل کرده است، افزود: دادگستری گیلان در راستای حمایت از سرمایه گذاران در کمیته اقتصاد مقاومتی، مصوب کرد تا تسهیلات بانکی به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در اختیار این واحد قرار گیرد و صاحبان شرکت نیز متعهد شده اند تا فروردین ۱۴۰۱ این کارخانه را افتتاح کنند.

آقایی در پایان تصریح کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان اعطای وام باید تا ۲۰ بهمن صورت گرفته و پروانه موقت بهره برداری نیز از سازمان صنایع صادر شود و صاحب پروژه ملزم است وثیقه لازم برای اخذ وام را هرچه زودتر به بانک معرفی کند.      بیشتر بخوانید:       کارگروه ویژه حمایت از تولید و اشتغال توسط دادگستری راور کرمان تشکیل شد   انتهای پیام/ برچسب ها: گیلان تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گیلان تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل استاندارد خوزستان گفت: فرصت یک ماهه واحد‌های تولیدی متقاضی شرکت در فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد از خرداد ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و واحد‌ها می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.
علی داودی افزود: متقاضیان برای آگاهی از شرایط انتخاب و شرکت در این فرآیند به سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس khz.inso.gov.ir مراجعه کنند.
وی با اشاره به نام گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد و اظهار کرد:  واحد‌های نمونه استانی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، صرفاً یک بار نمونه برداری و دو مرتبه بازرسی جامع سالیانه از فرایند تولید آنها انجام می‌شود که کاهش هزینه‌ها را در پی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان