Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر مهم و راهبردی رئیس جمهور کشورمان به روسیه و دیدار با ولادیمیر پوتین، نکات ویژه‌ و قابل توجهی داشت که شاید از چشم رسانه‌ها دور مانده باشد.

به گزارش خبرنگار مشرق؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان عصر امروز چهارشنبه ۲۹ دی ماه به دعوت ولادیمیر پوتین وارد مسکو شد و با همتای روس خود دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سفر مهم و راهبردی البته نکات ویژه‌ای هم داشت که مورد توجه ناظران حاضر در محل مذاکرات و کارشناسان سیاسی قرار گرفت.

۱- استقبال وزیر انرژی و معاون وزیر امور خارجه روسیه از آیت الله رئیسی در فرودگاه مسکو اولین نکته مورد توجه تحلیل‌گران و ناظران بود. براساس پروتکل‌های تشریفاتی کشور روسیه، استقبال از سران کشورها در سطح معاون وزیر امور خارجه انجام می‌شود، اما استقبال از رئیس جهمور کشورمان در سطح وزیر صورت گرفت.

۲ - در میانه دیدار پوتین و رئیسی که بیش از سه ساعت به طول انجامید، مذاکرات دو رئیس جمهور برای دقایقی متوقف شد و آیت الله رئیسی نماز مغرب را در محل دیدار (کاخ کرملین) اقامه کردند.

۳ - دیدار دو رئیس جمهور تحت پروتکل‌های شدید کرونایی و با فاصله‌ای که سلامتی طرفین را تضمین کند برگزار شد. آمار روزانه مبتلایان کرونا در روسیه هم اکنون به بیش از ۳۴ هزار نفر و فوتی‌های کرونا در این کشور نیز به ۷۰۰ نفر رسیده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت سید ابراهیم رئیسی روسیه ولادیمیر پوتین خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: ظهر امروز میزبان آقای نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق در محل وزارت امور خارجه بودم.

‏وی افزود: توسعه مناسبات در زمینه تجاری، اقتصادی، عمرانی، علمی و فرهنگی ایران و عراق و اقلیم کردستان مورد گفت‌وگو و رایزنی قرار گرفت.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: به اهمیت امنیت منطقه، به ویژه امنیت کشور دوست و برادر عراق، نزد دولت جمهوری اسلامی ایران اشاره کردم و بر ضرورت استمرار و تعمیق همکاری‌های مشترک تاکید شد.

کد خبر 6098763 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • پوتین در مراسم تحلیف: روسیه از گفتگو با کشور‌های غربی امتناع نمی‌کند
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • پوتین به‌عنوان رئیس‌جمهور سوگند یاد کرد/ استعفای دولت روسیه
  • پوتین: سرنوشت روسیه را ما خودمان و تنها خودمان تعیین خواهیم کرد
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد