Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال عصر امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد که در مهمترین دیدار هفته و در جدال دو تیم بالای جدولی تیم شهرداری ارومیه رده دومی در سالن غدیر میزبان تیم سپاهان اصفهان صدر جدولی بود که در پایان این دیدار زیبا و مهیج این سپاهان بود که همانند دور رفت و با نتیجه ۳ بر صفر از سد ارومیه پرستاره گذشت تا سپاهان با ۱۶ برد و ۴۸ امتیاز جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند و شهرداری ارومیه هم با ۱۳ پیروزی و ۳۶ امتیاز از رده دوم تکان نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی‌ها تیم رده سومی پیکان تهران پس از چند هفته ناکامی در خانه والیبال میزبان تیم شهرداری گنبد که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خودروسازان پایتخت تمام شد تا پیکان با ۱۳ برد و ۳۷ امتیاز جایگاهش در رده سوم را تثبیت کند و گنبدی‌ها هم با قبول دوزادهمین باخت خود به رده‌ی پیروزی ازدهم سقوط کردند.

در یکی دیگر از بازی‌های پرحاشیه هفته نوزدهم تیم لبنیات هراز آمل با حساب ۲ بر صفر از آذرباتری قعر جدولی پیش بود، اما در ست سوم و به دلیل اعتراض بازیکنان و کادر فنی هراز بازی از سوی داور نیمه تمام اعلام شد و باید منتظر نظر کمیته انضباطی درخصوص نتیجه بازی این ماند.

تیم مقاومت شهداب یزد که با آغاز دور برگشت به ۵ پیروزی متوالی دست یافته بود، درحالی که مهمان تیم پاس گرگان بود در پایان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب پاس شد تا نخستین باخت شهداب و همچنین طلوع‌کیان در گرگان رقم بخورد. شهداب با این باخت از جایگاهش در رده چهارن تکان نخورد و پاس با ۹ پیروزی به رده هشتم صعود کرد.

در دیگر دیدار تیم فولاد سیرجان در ادامه روند بردهایش در نیم فصل دوم با نتیجه ۳ بر یک از سد هورسان رامسر گذشت تا سیرجانی‌ها با ۱۰ برد و ۲۶ امتیاز به رده ششم برسند و هورسان هم با ۶ برد و ۲۰ امتیاز در جایگاه دوزادهم قرار گرفت.   * نتایج کامل دیدار‌های هفته نوزدهم به شرح زیر است:   پیکان ۳ – شهرداری گنبد ۲ (۲۵-۱۸، ۱۵-۲۵، ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۰ و ۱۵-۸)   آذرباتری ارومیه صفر – هراز آمل ۲ (۲۲-۲۵، ۲۴-۲۶، این بازی در نهایت به دلیل اعتزاض تیم هراز به داوری ناتمام ماند)   فولاد سیرجان ۳ – هورسان رامسر ۱ (۱۸-۲۵، ۲۵-۱۱، ۲۵-۱۷ و ۲۵-۲۲)   پاس گرگان ۳ – مقاومت شهداب یزد ۱ (۲۵-۲۳، ۲۱-۲۵، ۳۴-۳۲ و ۲۵-۲۳)   مس رفسنجان ۳ – شهرداری ورامین ۲ (۲۳-۲۵، ۲۶-۲۴، ۲۶-۲۴، ۲۱-۲۵ و ۱۵-۱۱)   سایپا ۱ – راهیاب ملل مریوان ۲ (۲۵-۲۰، ۲۷-۲۹، ۱۸-۲۵ )   شهرداری ارومیه صفر – سپاهان اصفهان ۳ (۲۱-۲۵، ۱۷-۲۵ و ۲۳-۲۵)   * جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته نوزدهم:

 

  بیشتر بخوانید: تحول عجیب شهداب یزد با ۵ برد متوالی؛ تغییر کادر فنی جواب داد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نتیجه ۳ هفته نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یک دیدار امروز برگزار شد که در این بازی تیم های مس رفسنجان و پیکان از ساعت 17:45 امروز در رفسنجان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم مس رفسنجان توانست در ضربات پنالتی پیکان را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد. 

این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

گل های این بازی را  جلال‌الدین علی‌محمدی(32) برای مس رفسنجان و ابوالفضل زمانی(48) برای پیکان به ثمر رساندند. 

داوری این بازی به عهده مهدی اجاقی بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی