Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، آرش میراسماعیلی، رئیس فدراسیون جودو در حاشیه مراسم روسای فدراسیون با وزیر ورزش اظهار داشت: ما در این زمان هم مدال المپیک را از دست دادیم و هم دو سال و چهار ماه است که تعلیق هستیم. مقام معظم رهبری موضوع مبارزه نکردن با اسراییل را بسیار مهم دانستند و فرمودند که مسئولین نباید منفعل باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکلیف و استراتژی را رهبری اعلام کردند.

وی افزود: به خاطر نوجوانان و جوانانم دو سال است راحت نخوابیدم ولی با من چه کردند؟ آقای صالحی امیری! ورزشکار من را به انتخابات کمیسیون ورزشکاران راه ندادند و ۵۰ درصد بودجه من را ندادند چرا به من تهمت می‌زنید؟من و فدراسیونم  پرچمدار این موضوع و مبارزه با اسراییل هستیم. اگر از بیگانه سیلی خوردیم در داخل باید حمایت شویم. در آن زمان من را در وزارت خواستند و گفتند در مورد اسراییل حرف نزن. چرا؟ 

رئیس فدراسیون جودو عنوان کرد: اگر استراتژی در این مورد مشخص است؛ لطفا حمایت کنید. یک روز تهمت زدند چون در راس جودوی ایران هستی خواستند معامله کنند که تو نباشی، والله دروغ گفتند. آقای داورزنی! شما در آن جلسه بودید و دیدید که رییس فدراسیون جهانی اصرار دارد که باید ورزشکاران ما با اسرائیل بازی کنند. من از آرمان و چارچوب های نظام دفاع می‌کنم.

در ادامه صالحی امیری خطاب به آرش میراسماعیلی گفت: آرش از دوستان قدیم من است و او را به اتاقم دعوت می کنم  و مشکلات را حل می کنم. شعار من صلح و برادری و گفتگو است ولله با هیچ یک از جامعه ورزش شکاف ندارم. هفته آتی با آرش به تفاهم می‌رسیم. او قهرمان ملی است و قلبا او را دوست دارم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!