Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، فضل‌الله باقرزاده در جلسه وزیر ورزش با روسای فدراسیون‌ها گفت:مستمع صاحب سخن را به ذوق می‌آورد. آقای دکتر سجادی شاید برخی دوستان من را نشناسند. اجازه بدهید صحبت کنم. در مورد مسائل فرهنگی گفته شد دروغ زشت است. من یادم است درباره آقای سجادی چه دروغ‌هایی در صحن مجلس گفتند. ۲۵ سال است سجادی را می‌شناسم و می‌دانیم چطور زندگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار به جایی رسید که گفت اگر سه یا چهار روز می‌گذشت، متهم به جاسوسی می‌شدم.

رییس فدراسیون شمشیربازی افزود: مثلا چرا باید این جو علیه آقای پولادگر ایجاد شود؟ همه دروغ و دروغ. آقای یامین‌پور بنده به شما ارادت دارم. نکاتی شما می‌گویید اما ما در جمع روسای فدراسیون‌ها استاد و پروفسور داریم. یک بار هم این‌ها را بخواهید. من استاد دانشگاه تهران هستم و موسسه فرهنگی دارم. خیلی از دوستان استادتمام دانشگاه هستند. از وجود این دوستان استفاده کنید. آقای کلهر من نمی‌دانم این آمار را چه کسی به شما می‌دهد؟ شما می‌گویید ۳۰ درصد جامعه ورزش منظم می‌کنند. من ثابت می‌کنم یک درصد هم از جامعه ما سازمان‌یافته ورزش نمی‌کنند. من در کشور چین دیدم ۱۰ میلیون نفر ورزش صبحگاهی می‌کنند؛ نه مربی داشتند و نه امکانات.

وی افزود: کوچکترین امکانات را برای دانشگاه‌ها بدهید، ما با سر می‌پذیریم. آقای سجادی چیزی که ورزش ما را تهدید می‌کند این است که اسراییل قرار است به آسیا بیاید. اگر با این کشورهای عرب خائن هماهنگ شود ما نمی‌دانیم چه کار کنیم. در کشور ما جودو چهار سال محروم می‌شود. من نمی‌دانم بر سر میراسماعیلی که قهرمان ما است، چه می‌گذرد.

باقرزاده تصریح کرد: باید به سمتی برویم که اگر ورزشکار ما با ورزشکار رژیم صهیونیستی مسابقه نداد، ورزشکار متهم شود که مسابقه نمی‌دهد، نه یک ارگان یا ورزش ما. اگر مثلا ورزشکار سوریه با ورزشکار رژیم صهیونیستی مسابقه ندهد، او محروم می‌شود، نه ورزش آن‌ها. ما هم باید به این سمت برویم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است

آفتاب‌‌نیوز :

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در حاشیه نشست امروز هیات دولت، گفت: حماس در چهارچوب اصول خود و در طرحی واقع بینانه پاسخ ابتکار پیشنهادی مصر و قطر را ارائه کرد.

وزیر خارجه تاکید کرد: اگر آمریکایی‌ها و غربی‌ها به وعده خودشان عمل کنند همه چیز برای برقراری آتش بس پایدار و حل مسئله در غزه فراهم است.

وی افزود: نتانیاهو و افراد افراطیِ رژیم صهیونیستی تلاش خود را برای تداوم جنگ به‌کار می‌برند؛ چون آتش‌بس می‌تواند بحران جدیدی برای آن‌ها باشد.

ایران و مصر مصصم به برقراری روابط دیپلماتیک هستند

وزیر خارجه تاکید کرد: گفتگوی با همتای مصری ام داشتم و در مسیر تدوین یک نقشه راه برای بازگشت به روابط طبیعی هستیم. با همسایگان رابطه قوی داریم و دو روز قبل از شروع عملیات به کشور‌های که در آن پایگاه آمریکایی وجود داشت اطلاع دادیم تنبیه رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات آن در منطقه است.

هشدار دادیم اگر آمریکا اقدامی کند پاسخ ما فوری و قطعی خواهد بود

وی افزود: ۲ روز قبل از عملیات وعده صادق به طرف آمریکایی و کشور‌هایی که آمریکا در آنجا پایگاه داشت اعلام کردیم هدف‌مان همسایگان و پایگاه‌های آمریکا نیست بلکه رژیم اسرائیل است. در این پیام هشدار دادیم اگر آمریکا وارد اقدام علیه منافع ایران شود پاسخ ما بر روی پایگاه‌های آمریکا در منطقه فوری و قطعی خواهد بود. 

وزیر خارجه عنوان کرد: به دوستان‌مان که پایگاه‌های امریکا در کشورشان قرار دارد اعلام کردیم روابط‌مان بر مبنای برادری است، اما اگر آمریکا دست از پا خطا کند پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار خواهیم داد. عمده کشور‌های همسایه به ما اعلام کردند به هیچ کشوری اجازه تعرض به ایران از خاکشان را نخواهند داد.

امیرعبداللهیان تاکید کرد: امید است پاسخی که ایران به گستاخی رژیم صهیونیستی داد کمک کند که هر چه زودتر بحران درمنطقه فروکش کند و حقوق فلسطینیان در این چهارچوب تامین شود و به طور قطع ما در مسیر دوستی و همکاری هرچه بیشتر با همسایگان و همه کشور‌های منطقه و جهان حرکت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) وزیر ورزش: صداوسیما باید «حق پخش» را بدهد، چون باشگاه‌های ما الان از این حق محروم هستند
  • پیامدهای میان مدت پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی
  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • امیرعبداللهیان: همه‌چیز برای یک آتش‌بس پایدار در غزه فراهم است
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح/ «نتانیاهو» به دیپلماسی جواب نداد؟