Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز کاشان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: برای این طرح‌ها ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار از سوی خیران مدرسه‌ساز این شهرستان هزینه شده است.

محمد کتابچی با اشاره به مشارکت پنج درصدی دولت برای اجرای ۹ واحد آموزشی در کاشان افزود: با ساخت این طرح‌ها، ۶۵ کلاس به مدرسه‌های شهرستان افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، این واحدهای آموزشی را شامل دبستان امام رضا(ع) و دبیرستان امام جواد(ع)، مدرسه شهید مدافع حرم صیادی، دبیرستان حاج علی پیوندی، مدرسه رضوی یزدآباد، دبیرستان حضرت زهرا(س)، مجتمع آموزشی فرهنگی حاج احمد فتاحی، مدرسه امام حسن عسکری (ع)، سالن حاجیه خانم قدسی کیانی در مدرسه استثنایی معارفی، سالن اجتماعات و آمفی تئاتر فاطمه زهرا(س) عنوان و اضافه کرد: در مجموع زیربنای این طرح‌ها ۱۴ هزار و ۱۸۵ مترمربع است.

رییس مجمع خیران مدرسه‌ساز کاشان اظهار داشت: هم اکنون ۱۱۷ کلاس در قالب ۲۵ طرح آموزشی با زیربنای ۲۹ هزار و ۸۴۱ هزار مترمربع و اعتبار ۲۳۸ میلیارد تومان با مشارکت ۴۰ درصدی دولت در شهرستان کاشان در حال ساخت است.

وی همچنین از کلنگ‌زنی ۲۶ واحد آموزشی کاشان با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد و افزود: خیران مدرسه‌ساز این شهرستان برای اجرای این طرح‌ها  ۵۸۰ میلیارد تومان اهدا کرده‌اند.

کتابچی خاطر نشان کرد: این واحدهای آموزشی شامل هنرستان، توسعه مدرسه، مجتمع‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی، مجتمع‌های هنرستانی و مدرسه با زیربنای ۷۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع دارای ۴۰۹ کلاس درس است که با مشارکت پنج درصدی دولت ساخته خواهد شد.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش شامگاه چهارشنبه به منظور حضور در آیین تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و رونمایی از ۵۹ طرح عمرانی با اعتبار افزون بر یک هزار میلیارد تومان به کاشان سفر کرد.

کاشان ۴۷۰ باب مدرسه دارد و جمعیت دانش‌آموزی این شهرستان در دوره ابتدایی ۳۶ هزار و ۷۲۴ نفر، ۱۴هزار و ۳۶۹ نفر دانش‌آموز دوره متوسطه اول و هشت هزار و ۱۹ نفر دانش‌آموز دوره متوسطه دوم است.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها مدارس یوسف نوری کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس یوسف نوری کاشان مدارس یوسف نوری کاشان خیران مدرسه ساز میلیارد تومان طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک