Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر عتباتی اظهار داشت: در پی وقوع نزاع بین دو خانواده در روستای داش تیمور مهاباد در تاریخ 20 دی ماه جاری و انتقال مصدومین به بیمارستان، شخصی از اهالی جهت جویا شدن حال افراد مزبور و میانجی گری به  بیمارستان مراجعه می کند که توسط دو متهم دستگیر شده مورد جرح با چاقو قرار می گیرد و ضاربین متواری می شوند و شخص مضروب به علت شدت جراحات فوت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی افزود: با ورود دستگاه قضایی، بازپرس پرونده موضوع را پیگیری و دستورات لازم را صادر می کند و در این راستا پدر متهمین که در نزاع منتهی به قتل نقش موثری داشته دستگیر و در حین بدرقه به دادسرا توسط تعدادی از بستگان مقتول مورد هجوم قرار می گیرد و متهم مزبور و یکی از ماموران بدرقه پلیس مورد جرح با چاقو قرار می گیرند و ضاربین متواری می شوند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، عنوان کرد: با صدور دستورات قضایی قاطع توسط دادستان و اقدامات وسیع قضایی-انتظامی متهمین اصلی پرونده که در وقوع قتل نقش مباشر را داشتند و قصد خروج غیرمجاز از مرز کشور را داشتند در شهرستان پیرانشهر شناسایی و دستگیر و  با قرار قانونی روانه زندان شدند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی هم که  مبادرت به مخفی کردن این متهمین کرده بودند و با آن‌ها همکاری و مساعدت جهت فرار کشور کرده بودند نیز شناسایی و دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

عتباتی با بیان اینکه اجازه بی قانونی و شرارت را به هیچ کس نخواهیم داد، گفت: مردم باید قانون مداری را در اولویت قرار دهند و دعاوی و نزاعات خود را از طریق مراجعه به دستگاه  انتظامی و قضایی  پیگیری نمایند نه اینکه هر کس شخصاً با اقدامات خشن و غیرقانونی در جامعه اختلال ایجاد کند.

وی همه مردم را در اختلافات و نزاع‌ها به خویشن داری و مراجعه به دستگاه قضایی جهت تظلم خواهی دعوت و از انجام کارهای خودسرانه و خارج از ضوابط قانونی بر حذر داشت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث متهم شهرستان بازداشت قتل عمد متواری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال ساسی مانکن گلشیفته فراهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است

یکی از رهبران جنبش حماس گفت عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس روز پنجشنبه در سخنانی عنوان کرد کشورهایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

حمدان افزود: عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک کشمکش سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی تأکید کرد گردان‌های القسام به عنوان شاخه نظامی حماس تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم و با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد