Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -  روبینیو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه‌های منچسترسیتی ، رئال مادرید و آث میلان به جرم دست داشتن در تجاوز به یک زن ۲۲ ساله آلبانیایی در سال ۲۰۱۳ در یک کلوب شبانه در شهر میلان، از سوی دادگاه عالی ایتالیا به ۹ سال حبس محکوم شد.

البته این حکم سال ۲۰۱۷ صادر شده بود، اما روبینیو با اعتراض به حکم صادره درخواست تجدید نظر کرده بود که دادگاه عالی ایتالیا پس از یک فرآیند طولانی مدت فرجام خواهی روبینیو را رد و حکم صادر شده را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قانون اساسی برزیل استرداد مجرمان برزیلی به دیگر کشور‌ها ممنوع است بنابراین این دادگاه خواستار اجرای این حکم در برزیل شد و روبینیو باید دوران حبس را در زندان‌های کشورش سپری کند.

بیشتر بخوانید

مارادونا بدون قلب دفن شده است!
تایید حکم حبس روبینیو، ۹ سال زندان در انتظار فوتبالیست برزیلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش روبینیو تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام

مسینیو جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که قرار است بیشتر از اینها نامش را در اخبار بشنویم.

طرفداری | استاوو ویلیان ملقب به «مسینیو» جدیدترین پدیده فوتبال برزیل است که میان باشگاه های اروپایی رقابت ایجاد کرده است، مخصوصا بین تیم های لیگ برتر انگلیس و در راس آنها چلسی. درخشش های اخیر این بازیکن جوان، با به ثمر رساندن گل برتری دراماتیک در وقت های تلف شده مقابل بوتافوگو در کوپا برزیل، باعث افزایش علاقه به جذب او شده است.

فریرا، سرمربی پالمیراس، با درک استعداد فوق العاده ویلیان، از رئیس خود درخواست کرد این بازیکن را نفروشد:

من از لایلا (رئیس باشگاه پالمیراس) می خواهم که این بازیکن را نفروشد. پدر، مدیر برنامه و خودش ناراحت خواهند شد. بگذارید تا سال ۲۰۲۷ با ما بماند. من واقعاً فکر می کنم این بازیکن بی نظیر است. بازیکنی که دفاع می کند، حمله می کند، خودش را در بازی نشان می دهد. این پسر یک چیز دیگر است و من چیزی شبیه به او ندیده ام.

با این حال، حتی اگر چلسی در جذب ویلیان موفق شود، به دلیل قوانین کار که چنین انتقالاتی را برای بازیکنان زیر ۱۸ سال ممنوع می کند، این وینگر با استعداد نمی تواند تا تابستان آینده به این باشگاه ملحق شود. با وجود این مانع، چلسی همچنان مصمم به عقد قرارداد با ویلیان است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!