Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ  مصطفی کول زاده  درباره آخرین وضعیت محور‌های جنوب سیستان و بلوچستان در پی بارش‌های اخیر گفت: برخی محور‌های فرعی جنوب استان به دلیل ریزش نزولات آسمانی و طغیان رودخانه‌های فصلی مسدود شده بودند که طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مأموران راهداری و پلیس راه باز گشایی شدند.

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت:  تنها محوری که همچنان مسدود است محور فرعی "دلگان به زهکلوت" می‌باشد که تلاش مأموران راهداری برای بازگشایی آن نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: در دیگر محور‌های جنوب استان مورد خاصی وجود ندارد از شهروندان و رانندگان عزیز خواست علاوه بر رعایت هشدار‌های ترافیکی با توجه احتمال تدوام بارش نزولات آسمانی در برخی مناطق جنوبی استان، قبل از تردد در محور‌های مواصلاتی از وضعیت جوی و وضعیت محور‌های مواصلاتی مطلع تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار برای هموطنان عزیز نباشیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد