Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایتالیا با پیروزی و صعود تیم‌های ساسولو و اینتر به مرحله بعدی ادامه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) 2 بازی انجام شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر در خانه با نتیجه 3 بر 2 از سد امپولی گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر در حالی جواز صعود گرفت که تا نخستین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازی را باخته بود.

نراتزوری با گلزنی الکسیس سانچس در دقیقه 13 پیش افتاد، اما ندیم بایرامی بازیکن تعویضی تیم میهمان در دقیقه 61 گل تساوی را برای امپولی به ثمر رساند. در دقیقه 76 با اشتباه آندری رادو دروازه‌بان اینتری‌ها برای گشودن دروازه خودی، امپولی پیش افتاد و تا دقیقه نخست وقت‌های تلف شده هم از میزبان خود جلو بود تا اینکه آندره‌آ رانوکیا با پاسی از ادین ژکو اینتری‌ها را از شکست خانگی نجات داد و دومین گل را برای این تیم به ثمر رساند. به این ترتیب بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد و در دقیقه 104 استفانو سنسی سومین گل اینتر را زد تا موجب پیروزی و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی شود، جایی که باید با برنده بازی امشب تیم‌‌های رم و لچه (آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی که از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می‌شود) قرار بگیرد.

پیش از این بازی ساسولو در دیداری خانگی برابر کالیاری به میدان رفت و این میهمانش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. عبدور هرویی در دقیقه 18 تنها گل تیم ساسولو را در این بازی به ثمر رساند. ساسولو در مرحله بعدی باید به مصاف یوونتوس، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها برود.

جام حذفی ایتالیا| صعود آسان یوونتوس با غلبه بر سامپدوریا

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال جام حذفی ایتالیا اینترمیلان فوتبال جام حذفی ایتالیا اینترمیلان مرحله یک جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری تایید کرد که تیمش برای حذف لاتزیو از کوپا ایتالیا و صعود به فینال فشار زیادی را تحمل کرده است. یوونتوس امشب مقابل لاتزیو 2-1 شکست خورد اما با وجود برتری 2-0 در بازی رفت، به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد.

آلگری به اسپورت مدیاست گفت:"این یک بازی پر از چالش بود، می‌دانستیم که بازی سختی می‌شود. نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. کار آسانی نبود چون امکان داشت حذف شویم.

صعود به فینال؟
رسیدن به فینال هرگز آسان نیست، در سه سال گذشته ما در دو فینال کوپا ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی سری A تمرکز کنیم، چون هنوز به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نرسیده‌ایم و این آخر هفته با میلان رو به رو می‌شویم.

عصبانیت در پایان بازی با وجود صعود به فینال؟
در این لحظه، بازی‌های یوونتوس اهمیت زیادی دارد و این‌ها مسابقاتی هستند که به دلایل مختلف در طول یک سال و نیم گذشته ما در آن بازی نکردیم. سال گذشته شرایط ایده‌آلی نداشتیم و اتفاقات زیادی خارج از زمین رخ داد. ما این فصل می‌جنگیدیم، خوب نمی‌جنگیدیم، اما تا ژانویه با اینتر در بالای جدول بودیم و سپس سقوط کردیم. چند ماه گذشته فشار زیادی را تحمل کردیم، ما امتیازات کمی در سری A گرفتیم، اما هنوز این فرصت را داریم که به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسیم و به فینال کوپا ایتالیا رسیده‌ایم. فشار در یوونتوس بسیار زیاد است و این یک آزمایش برای این بازیکنان بود. با وجود اینکه امشب خیلی خوب بازی نکردیم به نظرم شایسته صعود به فینال بودیم.

ارزش صعود به فینال؟
این فینال ارزش صعود به سوپرجام ایتالیا را دارد، بنابراین از نظر مالی برای باشگاه مهم است. انتقاد همیشه پیرامون یوونتوس وجود دارد. نیم فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم که هیچ‌کس انتظارش را نداشت. در آن زمان، مردم فکر می‌کردند که می‌توانیم با اینتر رقابت کنیم، اما نگران بودم که در نیم فصل دوم با مشکل مواجه شویم. ما بهتر بودیم اما نظر روحی افت کردیم.

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • میلیک فرشته نجات بانوی پیر / یوونتوس فینالیست شد +فیلم خلاصه بازی
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید