Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید عزت اللهی هافبک دفاعی ملی پوش تیم وایله می‌گوید که به خاطر نزدیکی به ایران پیشنهاد الغرافه تیم تحت هدایت استراماچونی سرمربی پیشین استقلال را قبول کرده است.

عزت اللهی که ۵۶ بازی در دانمارک انجام شد و عملکرد درخشانی با پیراهن وایله داشت، درباره جدایی از تیم وایله می‌گوید:

جا دارد از باشگاه خوب وایله به خاطر موافقت با جدایی قرضی ام تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در یک همه گیری بزرگ هستیم و در چنین شرایط رفت و آمد به ایران از دانمارک برایم خیلی سخت بود و در چنین شرایطی فاصله‌ها بیشتر از حد معمول احساس می‌شود.

وی با اشاره به علاقه‌اش به خانواده گفت:

با این تغییر حالا به خانواده‌ام نزدیک خواهم شد که از این بابت خوشحالم. پیشنهادی که از الغرافه دریافت کردم را نتوانستم رد کنم و باعث سود وایله هم شد که خوشحالم کرد.

سعید عزت اللهی در پایان همچنین عنوان کرد:

از هواداران باشگاه برای حمایتشان تشکر می‌کنم. امیدوارم وایله در لیگ برتر دانمارک بماند چون من به اینجا تعلق دارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استراماچونی استراماچونی استقلال تیم ملی تیم ملی ایران سعید عزت اللهی لژیونر ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۷۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!

 یوسف اسحاق، خاخام اعظم یهودیان سفاردی در رژیم صهیونیستی ادعا کرد که آنچه این رژیم را از دست موشک‌های ایران و راکت‌هایی که از نوار غزه و لبنان پرتاب شد نجات داد، ارتش نبود، بلکه خاخام‌های تورات بودند.

براساس گزارش القدس العربی، وب سایت واللا در این خصوص گفت: این سخنان در یک سخنرانی در جریان درس هفتگی خاخام یوسف اسحاق در قدس اشغالی در شامگاه شنبه بیان شد.

خاخام اعظم در ادامه ادعا‌های خود گفت: ۱۳۰۰۰ موشک به کشور از جمله از ایران پرتاب شد. چه معجزات و شگفتی‌هایی برای ما پیش آمده؟ چرا تشکر از رئیس ستاد، ما به لطف خوانندگان تورات و به لطف مدارس دینی با این موشک‌ها مقابله کردیم.

یوسف اسحاق ادعا کرد: زمانی که دشمنان ما در جنوب و شمال به ما حمله کردند، از تمام این جنگ جان سالم به در بردیم. با تشکر از چه کسی؟ به لطف دانش آموزان یشیوا و خاخام‌های تورات، آنها از همه سربازان و همه مردم اسرائیل محافظت می‌کنند.

 بیش از یک ماه پیش، خاخام اعظم یهودیان سفاردی هنگامی که درباره بحران سربازی حریدیم (یهودیان فوق ارتدکس) و دانش آموزان مدارس مذهبی صحبت کرد، سر و صدایی به پا شد.

اودر آن زمان گفت: اگر ما را مجبور به سربازی کنند، همه به خارج از کشور می‌رویم. بلیط میخریم و میرویم سکولار‌ها باید بفهمند که بدون تورات هیچ موفقیتی برای ارتش وجود نخواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس