Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر خلفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی آماده خدمات رسانی هستند.

وی  بیان داشت: اکنون ۱۶ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب  استان البرز به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن درخواست از رانندگان برای  رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و  پرهیز از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی گفت : مسافران در صورت نیاز  امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی و هشدارهای هواشناسی مبنی بر کاهش دما و سامانه بارشی ، از هرگونه طبیعت گردی دراین شرایط خودداری شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز نیز پیش تر نسبت به ورود سامانه جدید بارشی از عصر فردا پنجشنبه به استان و بارش برف و کولاک و یخبندان در این استان هشدار داد.

آرش بهاروند احمدی  گفت:  تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر سریع موج بارشی و سرد از عصر و شب امروز پنجشنبه  تا صبح جمعه از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی بارش و کولاک برف، وزش بادگاهی شدید ، سقوط بهمن و ریزش سنگ به شرح مورد انتظار می باشد. 
وی بیان داشت : کولاک برف ، وزش باد، یخبندان و متعاقب آن اختلال در تردد خودروها به سبب و لغزندگی سطح جاده ها، سقوط بهمن و ریزش سنگ و  کاهش میدان دید از مخاطرات این سامانه بارشی به ویژه در جاده گردشگری کرج – چالوس و شهرستان طالقان است.

برچسب‌ها البرز بارش برف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز بارش برف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران البرز بارش برف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان هواشناسی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر وقوع ناپایداری‌های همرفتی در نیمه شرقی وجنوب استان برای امروز است که می‌تواند سبب ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، گاهش وزش باد شدید وبارش‌های رگباری شود.
لیلا امینی افزود: همچنین در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه از شدت ناپایداری‌های جوی دراستان کاسته می‌شود و سامانه بارش زای بعدی در روز‌های چهارشنبه وپنج شنبه فعال می‌شود.
وی گفت: همچنین دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • هواشناسی شنبه ۸ اردیبهشت؛ ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه‌ بارشی فعال به خوزستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه شنبه
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • ببینید | خبر بد هواشناسی برای این استان‌ها؛ ورود سامانه بارشی قوی در راه کشور
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور