Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید صفر سرب مهرى؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر امام خمینى و امت قهرمان ایران زمین درود بر شهیدانى که به رهبر خود لبیک گفته‌اند، هل من ناصر ینصرنى، کیست مرا یارى کند؟ اگر در آن زمان که ما نبودیم لبیک بگوییم حال موقع آن رسیده‌؛ اى حسین ما سربازان تو هستیم اگر در آن زمان کربلا بود جولانگاهت؛ در این زمان تمام جنوب و غرب کشور اسلامى با خون سربازان رنگى شده و ما در انتظار این لحظه بودیم که این جان را فداى اسلام کنیم لحظه عشق فرا رسیده اگر دین خدا با کشته شدن من برپا می‌ماند ای گلوله‌ها باید با پیکرم آشنا شوید.

پیام من به مردم اگر می‌خواهید براى خدا و خلق کار کنید انسان‌هاى محرومی در این مرزها هستند که آواره شده‌اند و زندگى خود را از دست داده‌اند بیائید براى رضاى خدا و خلق آواره، اینجا خدمت کنید.

پیام من براى تو همسرم مى خواهم براى رضاى خدا مانند قهرمانى نمونه زنان دنیا کودکمان را فقط در راه خدا تعلیم دهى چون خدمت شما در منزل برای تربیت فرزند بهتر و در راه خدا باشد مانند این است که روبروی دشمن مى جنگید بدانید در هر جا که باشید اجر شهید به شما خواهد رسید.

و تو دخترم! با حجابت مى توانى ادامه‌دهنده راه پدرت باشى و دشمن اسلام و مسلمین را با وقارت زبون سازى چون من در تولد تو در جنگ بودم و با باطل جنگیدم مى‌خواهم راه مرا ادامه دهى و همیشه به دستور قرآن زندگى کنى.

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: کار برای رضای خدا دفاع از اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئو زن فلسطینی که اخیرا به خانه ویران شده‌اش بازگشته و علی رغم ویرانی، آن را تمیز و جارو می‌کند، توجه رسانه‌ها و افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است. کاربری در این باره نوشت : «زنان غزه, قویترین [زنان] روی زمین هستند.»

دیگر خبرها

  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • واکنش جمشیدی به مقابله با دانشجویان آمریکایی
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • شهید مطهری روشن‌فکر، زمان‌شناس و مخاطب‌شناس بود
  • دخترى كه با طلا و ركورد شكنى به قولش عمل كرد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد