Web Analytics Made Easy - Statcounter

گم شدن معلم پاکدشتی مدتی قبل رخ داد.بعد از گم شدن معلم پاکدشتی خودرو او کشف شد.گم شدن معلم پاکدشتی در دستور کار پلیس قرار گرفت.بعد از گم شدن معلم پاکدشتی یک سیم کارت در خودرو او کشف شد.رسیدگی به پرونده گم شدن معلم پاکدشتی در جریان رسیدگی قرار دارد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، خرداد ماه امسال زمانی که مریم نقدی معلم دو مدرسه در منطقه پاکدشت استان تهران ناگهان ناپدید شد، خانواده او موضوع را سریع به پلیس اطلاع دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب بعد از گم شدن خانم معلم بود که خودروی او در اطراف شهرستان پاکدشت کشف شد.زمانی که ماموران پلیس ماشین خانم معلم را بعد از انجام تحقیقات به دختر او تحویل دادند،دختر جوان به نام مهدیس فرجی یک سیم کارت از داخل ماشین مادرش پیدا کرد که همین باعث شد تعدادی مظنون در پرونده بازداشت شده و مورد بازجویی قرار گرفتند اما هنوز بعد از گذشت 9 ماه از ناپدید شدن مریم نقدی زمانی،معمای ناپدید شدن او رازگشایی نشده است.

گم شدن خانم معلم پاکدشتی

مهدیس فرجی،دختر 24 ساله خانم معلم در مورد ناپدید شدن مادر خود به خبرنگار رکنا گفت:«روز حادثه مادرم تا ظهر آنلاین بود و حتی برای شاگردان خود در برنامه شاد پیام گذاشته بود.اما مطابق معمول به خانه نیامد و ساعت حدود 2 ظهر موبایلش خاموش شد.من خیلی نگران بودم و موضوع را به پلیس اطلاع دادم.فردای آن روز بود که ماشین مادرم در حوالی شهرستان کشف شد اما هیچ نشانی از مادرم در آن نبود. خودرو تیبا سفید مدتی تحت اختیار ماموران آگاهی بود و بعد از اتمام مراحل تحقیقاتی خودرو را در اختیار من قرار دادند.زمانی که من خودرو را تفتیش کردم، یک سیم کارت در خودرو پیدا کردم که فورا آن را تحت اختیار ماموران اداره آگاهی گذاشتم.ماموران صاحب سیم کارت را شناسایی کرده و تحت تحقیقات قرار دادند که مشخص شد او همشهری مادرم بوده و خواهرش چند سال قبل در نزدیکی خانه ما سکونت داشته است.صاحب سیم کارت که یک خانم جوان بود ادعا می کرد که سیم کارت را خواهرش استفاده می کرده و خواهر او هم بازداشت شد.خواهرش ادعا کرد که سیم کارت را از او ربوده بودند اما در مورد زمان سرقت سیم کارت ادعاهای ضد و نقیضی مطرح کرد.نقطه زنی موبایل ها هم نشان می داد که آن خانم با دو مظنون دیگر پرونده در شب حادثه در یک محل بودند.مظنونین پرونده با قید وثیقه آزاد هستند و بازجویی فنی مثمر ثمری برای رازگشایی از معمای گم شدن مادرم انجام نشده است.»

مریم نقدی زمانی 12 سال قبل از همسر خود جدا شده و با توجه به اینکه سرپرست خانوار بود برای امرار معاش 2 شیفت کار می کرد.او دو دختر 24 و 13 ساله دارد که چشم انتظار رسیدن خبری از مادرشان هستند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ساسی مانکن بازار آزاد گلشیفته فراهانی عکس ناپدید شد خانم معلم سیم کارت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یک معلم درکلات کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد
  • معلم فداکاری که کلاس درس را به منزل دانش آموز بیمار برد + عکس
  • سارقان خودرو را همراه کودک ربودند
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • ورود استاندار تهران به برخی موازی کاری‌ها در پاکدشت