Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:28:17 GMT

پیش‌فروش ۶ محصول سایپا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۰۰۴۰

پیش‌فروش ۶ محصول سایپا آغاز شد

به گزارش ایرنا از سایپا، این گروه خودروسازی از ساعت هشت صبح امروز و به مدت ۲ روز پیش‌فروش یک‌ساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید ۶ محصول خود را آغاز کرد.

در طرح پیش‌فروش یک ساله گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول شامل شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳ است، عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در طرح پیش‌فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، ۶ محصول یاد شده عرضه شد.

متقاضیان محصولات سایپا می توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com در یکی از روش‌های پیش‌فروش یک‌ساله و پیش‌فروش مشارکت در تولید یا هر دو روش ثبت‌نام کنند.

بر این اساس، ابتدا قرعه‌کشی روش پیش‌فروش یک ساله انجام می‌شود و در صورت منتخب شدن در قرعه‌کشی مذکور، متقاضی در قرعه‌کشی مشارکت تولید، شرکت داده نخواهد شد.

در صورت منتخب نشدن در روش پیش‌فروش یک‌ساله، متقاضیان در قرعه‌کشی مشارکت در تولید شرکت داده خواهند شد.

لازم به ذکر است در صورتی که متقاضیان در یکی از روش‌های فروش شرکت کرده باشند، فقط در قرعه‌کشی همان روش شرکت داده خواهند شد.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا یک روز پس از اتمام قرعه‌کشی اعلام خواهد شد. بر این اساس، پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی، منتخبان در هر دو روش پیش‌فروش یک‌ساله و مشارکت در تولید باید در مدت سه روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، مطابق آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت، نارنجی‌پوشان جاده مخصوص از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذرماه ۳۲۳ هزار و ۲۲۷ دستگاه خودرو تولید کردند که حاکی از رشد ۶.۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

برچسب‌ها گروه خودروسازی سایپا وزارت صنعت معدن و تجارت قرعه کشی خودرو خودرو کوییک سایپا پیش فروش خودرو خودرو سازی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا وزارت صنعت معدن و تجارت قرعه کشی خودرو گروه خودروسازی سایپا وزارت صنعت معدن و تجارت قرعه کشی خودرو خودرو کوییک سایپا پیش فروش خودرو خودرو سازی ایران پیش فروش یک ساله مشارکت در تولید گروه خودروسازی قرعه کشی ۶ محصول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز

مدیر سامانه یکپارچه خودروها از آغاز اولین طرح فروش خودروهای برقی وارداتی و هیربدی از عصر امروز (یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه) خبر داد و تاکید کرد که این دور از فروش چهار خودروی وارداتی شامل دو خودروی برقی، یک خودروی هیبریدی و یک خودروی بنزینی، صرفاً برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.   مهدی تقدسی از آغاز اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز (یکشنبه) به ایسنا خبر داد.   این چهار خودروی وارد شده صرفاً برای متقاضیان دور اول (ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١) عرضه خواهد شد.   طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودروهای وارداتی که اولین دور از فروش خودروهای برقی است، صرفاً برای متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی که اسفند ماه سال ١۵٠١ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.   در این دور از فروش خودروهای وارداتی،  دو خودروی برقی شامل هیوندای برقی (وارد شده توسط معین‌خودرو) و ‌ خودروی برقی وارداتی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو، یک خودروی هیبریدی (لاماری) و یک خودروی نیسان سانی (وارد شده توسط معین‌خودرو) عرضه شده است.   متقاضیان از عصر امروز (یکشنبه) تا پایان روز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت ماه) فرصت دارند از بین چهار خودروی وارد شده، یک محصول را انتخاب کنند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وجه مسدودی متقاضیان جدید خودرو های وارداتی آزاد شد وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم «خالی فروشی» حواله خودرو

دیگر خبرها

  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس