Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر و در واکنش به برخی صحبت‌های مطرح شده پیرامون ابتلا به کرونا تعداد زیادی از بازیکنان استقلال اظهار داشت: از شنیدن بعضی صحبت‌ها تعجب می‌کنم؛ بعضی‌ها طوری صحبت می‌کنند انگار تازه امروز به کرونا رسیده‌اند و نمی‌دانند چه پدیده عجیبی است. می‌خواهند طوری به افکار عمومی جهت دهند که استقلال از پیکان ترسیده با صحنه سازی این بازی را به تعویق انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت آبی پوشان گفت: این حرف‌ها نه تنها استقلال، بلکه خیلی‌های دیگر را که در انجام تست‌ها و اعلام نتایج آن دخیل بودند را زیر سئوال بردند. البته آنها با صراحت حرف دل شان را نزدند اما چه کسی است که فحوای کلام شان را متوجه نشود.

وی اضافه کرد: سئوال من از مدیران پیکان این است که آیا خودشان حاضر بودند در این خصوص ریسک کنند و با تیمی که گفته می‌شود تعدادی از بازیکنانش حتی علائم کرونا را دارند بازی کنند؟

عضو کمیته پیشکسوتان استقلال در ادامه به شرایط این تیم اشاره کرد و گفت: آبی پوشان نیم فصل خوبی را سپری کردند و این نتایج انتظارات را از آنها در نیم فصل دوم بالا می‌برد و کارشان را دشوار می‌کند. حالا همه هواداران و پیشکسوتان از این تیم تنها انتظار قهرمانی دارند؛ به خصوص که مشخص شد تیم ظرفیت این کار را دارد.

نوری خاطرنشان ساخت: در تعطیلات نیم فصل وظایف مجیدی بسیار حساس‌تر و مسئولیت او سنگین‌تر می‌شود. مجیدی در نقل و انتقالات پیش فصل عملکرد خوبی داشت و نفراتی را جذب کرد که در جریان بازی‌ها تاثیرگذار بودند و در موفقیت‌های تیم سهم داشتند. حالا آنها باید با جذب یکی دو خارجی خیلی خوب دیگر در نیم فصل دوم تیمی به مراتب قوی‌تر از نیم فصل نخست داشته باشند.

کارشناس فوتبال در خصوص غیبت این تیم در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: سالهاست که این خطر فوتبال ایران را تهدید می‌کرد و دیر یا زود باید این اتفاق می‌افتاد. این استقلال و پرسپولیس نیستند که از آسیا حذف شدند، بلکه فوتبال دولتی در ایران شکست خورد؛ یا بهتر است بگویم سیاستگذاری‌های کلان و اشتباه ورزش برای فوتبال در ایران شکست خورد. باید یک بسیج عمومی در فوتبال صورت گیرد تا مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شود.

کد خبر 5403536

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران جام حذفی محمد نوری فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال زنان وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتبال زنان ایران باشگاه پرسپولیس سردار آزمون تکواندو ویروس کرونا نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال این روز‌ها در حالی تمرین می‌کند که یک اتفاق خوشایند باعث خوشحالی و امیدواری تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان شده است. پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، کوین یامگا در برخورد سهوی با امید حامدی‌فر به شدت مصدوم شد و کارش به چند جراحی متوالی کشید به طوری که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم را از دست داد و تکلیفش برای فصل آینده نیز هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

چشم کوین به شدت آسیب دید و تا به امروز چند عمل جراحی متوالی را پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه قبل از پایان سال، کادر پزشکی معالج این بازیکن به او اجازه داد آرام آرام دور زمین فوتبال بدود و پس از شروع سال جدید نیز اجازه کار‌های سبک با توپ و بغل پا زدن پیدا کرد. حالا با هماهنگی پزشکان، کوین یامگا دویدن خود را افزایش داده و علاوه بر آن چند روزی است که اجازه یافته تا در تمرینات موسوم به فوتبال ۴ به ۲ و تمرین "آقا وسط" نیز شرکت کند. اتفاقی که بسیار باعث امیدواری همه استقلالی‌ها شده است، چون نشان می‌دهد که او آرام آرام به فوتبال باز می‌گردد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، احتمال دارد بازیکن اروپایی استقلال از حوالی دی ماه امسال بتواند به ترکیب ثابت آبی پوشان برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی