Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم ایراندوست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: در ابتدا نگاه حرفه‌ای روی فوتبال زنان نبود و زنان ما تنها با ۲ اردو در مسابقات برون مرزی شرکت می‌کردند.   

وی افزود: امکانات پایین بود و شرایط حرفه‌ای برای زنان در نظر گرفته نمی‌شد. در گذشته ۶ سال سرمربی رده‌های مختلف فوتبال زنان بودم و در مقطع کوتاهی با تلاش‌های فریده شجاعی به عنوان نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال فضای خوبی برای ما فراهم شد اما وی در تمام مدت پشت صحنه در حال جنگیدن با مدیران آن زمان فدراسیون بود زیرا تیم ما اولویت آنها نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان عنوان کرد: توجه به فوتبال زنان و فراهم کردن امکانات در این دوره بی‌نظیر بود. همواره در دوران گذشته برای ورود به زمین فوتبال اولویت با ما نبود.

وی اضافه کرد: امروز شرایط بسیار بهتر شده همچنین در بحث لباس و دیدارهای تدارکاتی قبل از مرحله اول خیلی خوب برنامه ریزی شد و جدا از بحث فنی، تیم با آرامش این صعود تاریخی را انجام داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان گفت: برای صعود به جام جهانی شرایط سخت است و اگر منطقی در نظر بگیریم تیم ملی ایران کم تجربه‌ترین تیم این تورنمنت است و بدون بازی تدارکاتی راهی این مسابقات شد اما بازیکنان ما با ایمان، همبستگی و همدلی اهداف خود را در زمین پیاده می‌کنند.

جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن با حضور ۱۲ تیم به میزبانی هند برگزار می‌شود. ایران که برای نخستین بار سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده، در گروه اول با هند، چین و چین تایپه هم‌گروه است.

برنامه مسابقات تیم ملی زنان ایران در مرحله گروهی به وقت تهران:

پنجشنبه ۳۰ دی ساعت ۱۷:۳۰، ایران – هند

یکشنبه ۳ بهمن ساعت ۱۳:۳۰، ایران – چین

چهارشنبه ۶ بهمن ساعت ۱۷:۳۰، ایران – چین تایپه

مرحله نخست مسابقات در سه گروه چهار تیمی برگزار می‌شود.

گروه اول: هند، چین، چین تایپه و ایران

گروه دوم: استرالیا، تایلند، فیلیپین، اندونزی

گروه سوم: ژاپن، کره جنوبی، ویتنام، میانمار

تیم‌های اول و دوم هر گروه و ۲ تیم برتر از میان تیم‌های سوم گروه‌ها به مرحله بعدی مسابقات صعود می‌کنند.

اتاق خبر صبا – نستوه – ویرایش خبرگزاری – نسخ

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فریده شجاعی تیم ملی فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان جام ملت های آسیا علی کفاشیان فریده شجاعی مریم ایراندوست فوتبال زنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور ششم مسابقات شطرنج شهرهای آسیا خانتی مانسیسک روسیه، تیم ملی امید مردان و زنان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های تولاسیتی و مسکوسیتی صف‌آرایی کردند که در نهایت با برتری ۳ بر ۱ تیم ملی مردان ایران و تساوی ۲ بر ۲ تیم زنان ایران به پایان رسید.

در پایان دور ششم تیم ملی امید مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشین روس در جایگاه دوم و تیم ملی زنان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر نسبت به رقبا در جایگاه چهارم قرار دارد.

سه دور تا پایان مسابقات باقی مانده و تیم‌های ایرانی برای تصاحب صدر جدول در تکاپو هستند. 

تیم ملی امید مردان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم ملی زنان ایران با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

دیگر خبرها

  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی