Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی آخوندی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، امروز و همراه با بارش برف، وزش بادهای به نسبت شدید و شدید جنوبی و غربی را در سطح استان خواهیم داشت که همین مساله باعث می شود تا در پاره ای مناطق پدیده کولاک را نیز داشت باشیم.

وی با اشاره به صدور اطلاعیه به رنگ نارنجی از سوی این اداره کل، تاکید کرد: سامانه بارشی یاد شده تا صبح روز جمعه در سطح منطقه باقی خواهد ماند و مقدار بارش ها در ارتفاعات نیز کمتر از بارش های ۲ روز گذشته این استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: با توجه به بارش برف امروز، لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید افقی پیش بینی شده و با توجه به وزش بادهای شدید نیز احتمال خسارت به تاسیسات و زیرساخت ها وجود دارد.

به گفته وی، به لحاظ دمایی نیز همچنان تا اوایل هفته آینده شاهد استقرار توده هوای سرد در سطح استان خواهیم بود.

آخوندی افزود: در شبانه روز گذشته شهرستان آوج با منفی ۶ و معلم کلایه در بخش رودبار الموت شرقی با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به تدریج سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت منفی ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

برچسب‌ها ایرنا بارش برف استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا بارش برف استان قزوین ایرنا بارش برف استان قزوین اداره کل هواشناسی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رستمی اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی در استان تداوم دارد و در این مدت وزش باد شدید لحظه ای، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات مسعد تگرگ انتظار میرود.

وی افزود: این سامانه بارشی از امروز بتدریج در ساعت‌های آینده دوباره شروع به فعالیت می‌کند و روز جمعه این بارش‌ها تقویت می‌شوند.

کارشناس هواشناسی ایلام اضافه کرد: با توجه به شرایط همرفتی موجود، امکان تقویت نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد و لازم است که به هشدار‌های نارنجی هواشناسی نسبت به خطر آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها، آسیب به محصولات کشاورزی توجه شود.

رستمی عنوان کرد: این ساماته بارشی از روز شنبه تضعیف می‌شود و برای اواسط هفته آینده یک سامانه بارشی دیگر وارد استان می‌شود.

کارشناس هواشناسی ایلام مطرح کرد: طبق آمار‌های ثبت شده برای این سامانه بارشی از اواخر روز دوشنبه تا امروز صبح، بیشترین بارش در ایستگاه باران سنجی انجیره با ۱۰۲ میلیمتر بارش ، در مرکز شهر ایلام ۲۷ میلیمتر و در فرودگاه شهر ایلام ۲۵/۶ میلیمتر ثبت شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه در قزوین
  • سامانه بارشی امروز از ایلام خارج می‌شود
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • بارش شدید باران در ایلام ادامه دارد
  • بارش شدید باران تا در ایلام ادامه دارد
  • این ۱۷ استان امروز جمعه منتظر بارش شدید باشند / سامانه بارشی جید دوشنبه وارد می‌شود
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در ایلام
  • باران بهاری میهمان استان قزوین می‌شود