Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی روز بازارها و مشاغل مزاحم و آلاینده در کلانشهرها نیازمند رویکردهای جدید است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر حسین ماه‌آور پور امروز _پنجشنبه ۳۰ دی‌ماه_ در بازدید از روز بازارها، شب بازارها و بازار ارزاق و میوه و تره بار و ایست کارها در مشهد، اظهار کرد: در ساماندهی این مؤلفه‌ها باید از تجربیات کلانشهرها و کارشناسان خبره بهره گرفت و جدی‌تر وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر کلانشهرها با معضلاتی از جمله مشاغل مزاحم و آلاینده رو به رو هستند که باید برای آن با همکاری اتحادیه‌ها اقدام عاجلی کرد، افزود: در برخی کلانشهرها از جمله مشهد به جهت نوع ساختار صنفی در حوزه روز بازارها ورود موفقی داشتند.

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه ساماندهی روز بازارها و مشاغل مزاحم و آلاینده در کلانشهرها نیازمند رویکردهای جدید است، ادامه داد: علاقه‌مند هستیم از تجربیات مشهد در خصوص روز بازارها و ساماندهی مشاغل مزاحم بهره بگیریم.

وی با بیان اینکه مشهد در بحث روز بازارها تجربیات موفق و خوبی دارد، گفت: روز بازارهای مشهد هم از نظر تنوع و ساختار از نقاط قوتی برخوردار است.

کد خبر 550020

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد کلانشهر مشهد مشاغل مزاحم شهر برنامه ریزی شهری کلانشهر شهرداری اصفهان مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساماندهی مشاغل روز بازارها مشاغل مزاحم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس