Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۱۵ فقره پرونده تخلف در این راستا برای شرکت‌های دریافت کننده ارز در آذربایجان غربی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: افراد حقیقی و حقوقی که جهت انجام واردات کالاهای مجاز و مورد نیاز کشور از بانک مرکزی ارز دولتی دریافت می کنند، باید به تعهدات خود عمل کنند و در غیر این صورت مطابق قانون با آنها رفتار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: همچنین از ابتدای سال جاری در حوزه کالاهای اساسی و پر مصرف مردم از جمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، قند و شکر، برنج و روغن نباتی در سطح عرضه ۲۶ هزار و ۲۸۲ مورد بازرسی انجام شده و  یک هزار و ۱۵۵ فقره پرونده تخلفات صنفی به ارزش بیش از ۴۸۲ میلیارد ریال برای واحدهای متخلف تشکیل شد.

بابایی بیان کرد: همچنین در این مدت در حوزه کشف کالای قاچاق در واحدهای صنفی و غیر صنفی چهار هزار و ۷۲۴ مورد بازرسی انجام و ۱۴۸ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از ۴۹۴ میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

در ماه‌های اخیر با اجرای طرح‌های مختلف، سودجویان در حوزه دریافت ارز دولتی، محتکران و فروشندگان کالا و خدمات با قیمت بالاتر از نرخ‌های بازار شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

برچسب‌ها نرخ ارز آذربایجان غربی ارومیه کالای قاچاق بانک مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نرخ ارز آذربایجان غربی ارومیه نرخ ارز آذربایجان غربی ارومیه کالای قاچاق بانک مرکزی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج مرندی افزود: ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است.

او اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی گفت: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

 

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان