Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از افتتاح مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در روز شنبه 2 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، روح الله بهرامشاهی صبح امروز 30 دی ماه در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای جوارکارگاهی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان دومین مرکز در مناطق ویژه و آزاد کشور است که نخستین آن در شرکت پتروشیمی خلیج فارس دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامشاهی با اشاره به اینکه آموزش و مهارت آموزی در این مرکز برای نیروهای منطقه و عموم شهرستان آزاد است، از اعطای مدرک معتبر بین‌المللی به مهارت آموزان این مرکز خبر داد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان خاطرنشان کرد: رشته‌های تراشکاری، فلزکاری، ریخته گری، فضای سبز و دانش فنی راه اندازی سیستم پنل خورشیدی، در این مرکز آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه ویژه اقتصادی آموزش فنی و حرفه ای استانی علمی و آموزشی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان مرکز آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گفت: بر اساس قرارداد منعقده با آموزش و پرورش ۲۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان کشور را در بحث مهارت آموزش می‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، مهرداد عظیمی عصر امروز در نشست با مدیران سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در استان کردستان، کردستان را سرزمین استعدادهای درخشان در حوزه‌های مختلف خدادادی و به ویژه نیروی انسانی برشمرد اظهار داشت: امیدواریم ظرفیت‌های نهفته این استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی به تبیین اهمیت شعار سال و رسالت این حوزه نسبت به این حوزه گفت: رویکرد مهارت آموزی از نکات مهم تحقق این شعار سال است و در این راستا تعهد و مقرر شده که بر اساس قرارداد منعقده با آموزش و پرورش، 200 هزار نفر از دانش‌آموزان کشور را در بحث مهارت آموزش دهیم.

معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور جهش تولید با مشارکت مردم را یک انتخاب راهبردی دانست و تصریح کرد: اقتصاد مسئله اصلی کشور است و دشمن همواره بر این حوزه تمرکز کرده تا با اهداف شوم خود برسد، اما دولت باید با کار جهادی در حوزه تولید و با نگاه جهشی به تحقق شعار سال کمک کند.

وی بیان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور 657 مرکز دولتی و 4 هزار و 800 کارگاه و واحد آموزشی، 22 هزار آموزشگاه آزاد در کشور دارد که می‌تواند به آموزش نیروی کار در کشور کمک کند.

عظیمی توسعه مراکز جوار کارگاهی را با هدف تربیت نیروی متخصص برای تولید از نیازهای اساسی و برنامه‌های اولویت‌دار سال جاری در کشور ذکر کرد و افزود: ارتقای این مراکز و آموزش و سنجش صلاحیت از جمله اولویت‌های این سازمان فنی و حرفه‌ای است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از وجود 40 هزار مربی و 8 هزار کارگاه در بخش دولتی در کشور خبر داد و عنوان کرد: تحقق شعار سال یکی از مهمترین راهکارهای کاهش بیکاری و افزایش اشتغال است، می‌توان با تقویت مهارت‌افزایی، جهش تولید راه انداخت.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار در کشور
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • جشن روز کارگر در بوشهر برگزار شد
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر