Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:21:05 GMT

از فوتبال دختران کرمانشاهی لذت می‌برم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۰۷۸۶

از فوتبال دختران کرمانشاهی لذت می‌برم

ایسنا/کرمانشاه سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه پس از پیوستن به این تیم گفت: از فوتبال دختران کرمانشاهی لذت می برم.

ایناس آراسته نژاد در آستانه دیدار تیمش برابر بادرود تهران در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان، اظهارکرد: حضور تیم آرش در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال بانوان کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولین این باشگاه برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای برای حضور تیمشان در رقابت های لیگ دسته اول دارند، عنوان کرد: این باشگاه از حدود چندماه پیش استعدادیابی هایی را در سطح استان انجام داد که حدود 40 نفر انتخاب شدند و پس از برگزاری چند اردو در مرحله نهایی از این تعداد حدود 22 نفر برگزیده شدند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آرش کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه از آنجایی که از سوی فدراسیون بسیار دیر به باشگاه اعلام شد که می توانند در لیگ دسته اول حضور داشته باشند، برای همین فرصت چندانی برای آماده سازی تیم نداشتیم.

وی افزود: طی مدت دو هفته ای تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا در دو شیفت صبح و عصر بصورت فشرده روی بازیکنان کار کنیم و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را انجام دهیم.

آراسته نژاد ادامه داد: از آنجایی که مسئولین باشگاه آرش برنامه ریزی بلندمدتی را برای فوتبال بانوان استان دارند که قرار است طی مدت پنج سال به نتیجه برسد، بنابراین هدف اصلی از حضورمان در رقابت های لیگ امسال تنها کسب نتیجه نیست.

وی به حضور هشت تیم در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال بانوان اشاره کرد و درخصوص دیدارهای این تیم گفت: تیم آرش در اولین دیدار خود در رقابت های این لیگ جمعه این هفته (اول بهمن) به مصاف تیم بادرود تهران خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال آرش کرمانشاه اضافه کرد: علیرغم اینکه بازیکنان ما هنوز از نظر بدنسازی به آمادگی کامل نرسیده اند و برودت هوا در چند روز اخیر کار را برای تمریناتمان مشکل کرده بود، اما تلاش خود را می کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی که مربیگری تیم ملی فوتبال زیر 17 سال بانوان کشور را نیز برعهده دارد، درخصوص همکاری اش با باشگاه  آرش کرمانشاه هم گفت: زمانی که پیشنهاد سرمربیگری این تیم به من داده شد، باتوجه به برنامه ریزی خوب، ایده های خاص و برنامه ریزی خوب مسئولین این باشگاه پیشنهاد آنها را پذیرفتم.

آراسته نژاد در خصوص وضعیت فوتبال بانوان کرمانشاه هم عنوان کرد: دختران کرمانشاهی فکر فوتبالی را خوب بلدند، بگونه ای که وقتی از آنها می خواهیم که تکنیکی را اجرا کنند به خوبی آن را انجام می دهند و در کل از فوتبال آنها لذت می برم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه فوتبال بانوان لیگ دسته اول فوتبال ایران رقابت های لیگ دسته اول رقابت های لیگ فوتبال بانوان آرش کرمانشاه برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراوا ردز ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاههای فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

کد خبر 6096877

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم