Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور سرمربی تیم ملی واترپلو در تیم باشگاهی المپیاکوس گفت: چیریچ مشکل خانوادگی پیدا کرده است. پدرش فوت کرد و مادرش نیز بیمار شده است. او برای واترپلو ایران زحمات زیادی کشیده و کلاس واترپلومان را تغییر داد. به همین دلیل با او موافقت کردیم که در این شرایط در یک تیم باشگاهی نزدیک به محل زندگی اش فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: این امری طبیعی است که سرمربی تیم ملی در تیم باشگاهی نیز فعالیت داشته باشد. پیش قراردادش را با تیم المپیاکوس امضا کرده. او تمرینات تیم ملی را رصد می‌کند و قبل از بازی‌های آسیایی در تهران حاضر خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال قطع همکاری چیریچ با واترپلو ایران وجود دارد؟ گفت: خیر. چنین چیزی وجود ندارد. برخی تمایل دارند با ضربه زدن به واترپلو در حقیقت به رئیس فدراسیون ضربه وارد کنند. در واقع اینها ایرانی نیستند. چیریچ مرد است. دغدغه او نیز حضور در بازی‌های آسیایی همراه تیم ایران است تا بتواند نتایج مطلوبش را به دست آورد. دنبال این هستیم تا همراه با چیریچ در بازی‌های آسیایی یک پله ارتقا پیدا کنیم.

رضوانی درباره درخواست میزبانی ایران برای مسابقات جهانی واترپلو نیز گفت: فینا هنوز تصمیم نهایی خود را اعلام نکرده است اما با توجه به اتفاقاتی که در قزاقستان افتاده ۷ کشور حاضر در رقابت تضمین دولتی درخواست کرده‌اند. قطعاً این رقابت‌ها به تعویق خواهد افتاد. هنوز تکلیف میزبانی مشخص نیست.

رئیس فدراسیون شنا درباره کناره گیری محسن سمیع زاده از سمت مدیر تیم‌های ملی شنا گفت: سمیع زاده هم دوره با دوست من است. کمی خسته است. صحبتی با من داشت. کمی به او فرصت داده‌ایم تا کارهایش انجام دهد. قطعاً او در کنار شنا باقی خواهد ماند. مربیان خوبی داریم اما پست سمیع زاده علاوه بر مسائل فنی بحث مدیریتی نیز مطرح است. فعلاً تصمیم نهایی خود را نگرفته‌ایم.

کد خبر 5404185 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رضوانی محسن سمیع زاده فدراسیون شنا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد فوتبال زنان تیم ملی فوتبال زنان ایران تکواندو وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس سردار آزمون محمدرضا یزدانی خرم رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک وزنه بدنسازی
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد