Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@21:18:34 GMT

از کوهنوردهای گمشده در کوه میشو چه خبر؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۰۹۳۷

از کوهنوردهای گمشده در کوه میشو چه خبر؟

آفتاب‌‌نیوز :

میرعلی آقاسیدی در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: جستجو برای یافتن دو کوهنورد شبستری در ارتفاعات شانه جان کوه میشو ادامه دارد اما هنوز خبری از آن‌ها نشده است. عملیات امداد و نجات با حضور متخصصان و کارشناسان حرفه‌ای حتی زیر کولاک در حال انجام است. نیروهای مردمی، خانواده مفقودان و تیپ دو زرهی شبستر نیز در کنار ما هستند اما متاسفانه هنوز به نتیجه‌ای نرسیدیم و عملیات در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، این دو کوهنورد غیرحرفه‌ای بدون تجهیزات کامل کوهنوردی و بدون اطلاع محل دقیق مقصدشان، صبح روز جمعه اقدام به صعود به ارتفاعات شانه جان کوه میشو می‌کنند اما با توجه به بارش برف و کولاک در منطقه و خاموش شدن تلفن همراهشان، دسترسی به آن‌ها تا به امروز میسر نشده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کوه میشو آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت و تلاشی ۶ ساعته برای یافتن پیکر این فرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از جان باختن یک نفر در ارتفاعات شهرستان پلدشت خبر داد و اظهار کرد: تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به یک مورد فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت نتیجه داد.

وی افزود: ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام موضوع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: پس از ۶ ساعت صعود در ارتفاعات و جست‌وجو، نجاتگران به این فرد فوت شده دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی تصریح کرد: فرد فوتی جوان ۲۰ ساله‌ای بود که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود.

کد خبر 749198

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • ببینید | گفتگوی بامزه محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • فیلم/ گفت‌وگوی محیط‌بان مازندرانی با خرس قهوه‌ای در ارتفاعات چالوس
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • ببینید | رخ‌نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • شانه‌زدن مو‌های آقای رئیس‌جمهور سوژه شد (فیلم)
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!