Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@06:04:14 GMT

زیدان تیم جدیدش را انتخاب کرد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۱۰۶۷

زیدان تیم جدیدش را انتخاب کرد؟

به نظر می‌رسد زیدان در فکر حضور روی نیمکت پاری‌سن‌ژرمن است و به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش برنا؛ به ادعای مارکا، خبر مربیگری زیزو در پارک‌دو‌پرنس اتفاق جدیدی نیست اما سران پاریسن‌ژرمن برای تغییر نظر کیلیان امباپه و یکپارچگی بیشتر، مذاکراتی را با زین‌الدین زیدان داشته‌اند تا از تابستان پیش رو هدایت پاریسی‌ها را بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این ادعاهایی مبنی بر پیوستن پوچتینو به منچستریونایتد در میانه فصل و حضور زیدان در پاریس شنیده می‌شد اما با عملی نشدن این انتقال، به نظر می‌رسد همه‌چیز تا تابستان پیش رو به تعویق افتاده است. مالکان قطری PSG اعتقاد دارند در صورت جدایی امباپه، حضور زیدان می‌تواند تاثیر این جدایی را کاهش دهد تا آن‌ها داخل و خارج از زمین ستاره‌هایی همچون مسی و زیزو را در اختیار داشته باشند.

 

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زمین زین الدین زیدان پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

به گزارش "ورزش سه"، آینده اریک تن‌هاخ در الدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در حال حاضر نام‌های متعددی پیرامون باشگاه مطرح شده است.

زیدان ۵۱ ساله رؤیای مدیران منچستر یونایتد به‌خصوص سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه است. با این حال، افرادی مانند گرت ساوتگیت، گراهام پاتر و توماس توخل نیز برای این نقش پیشنهاد شده‌اند.

یورک ۵۲ ساله معتقد است که مرد فرانسوی می‌تواند منچستر یونایتد را به رقابت برای قهرمانی لیگ برتر و جام‌های دیگر برگرداند.
مهاجم سابق یونایتد همچنین مدعی شد که نامزدهای دیگر در پست مربی‌گری شیاطین سرخ ناموفق خواهند بود.

او گفت: «فعلا فکر نمی‌کنم که زیدان به منچستر یونایتد نزدیک باشد، اما او آنها را به جایی که به آن تعلق دارند برمی‌گرداند. با آمدن زیدان به باشگاه این باور به وجود خواهد آمد که یونایتد دوباره می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

نام‌های زیادی را حول باشگاه شنیده‌ام، اما به‌نظر من مربی‌گری باشگاه بزرگی مانند یونایتد کار بسیار دشواری است و همه نامزدها به‌جز زیدان، در صورت قبول مربی‌گری یونایتد، زنده زنده خورده خواهند شد!»

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی عازم تهران شد
  • آخرین خبر در مورد حضور یحیی در تراکتور
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • عکس| گریم متفاوت بازیگر سریال یاغی/ عکس‌های علی شادمان در سریال جدیدش
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم