Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود سه هکتار گل‌های شاخه بریده در استان همدان اظهار کرد: عمده گل های شاخه بریده استان همدان به انواع گل رز شاخه بریده اختصاص دارد که عمده این تولیدات به خارج از استان و بیشتر به تهران ارسال و از طریق بازار گل تهران به خارج از کشور صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تولید گل و گیاهان زینتی در استان همدان افزود:در استان همدان ۵۶ واحد گلخانه وفضای باز در بخش تولیدات گل و گیاه زینتی با سطحی معادل ۱۱ هکتار دارای فعالیت بوده که به طور مستقیم برای ۲۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

کارشناس مسئول امور گلخانه و باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در بین تولیدات بخش کشاورزی تولید گل و گیاهان زینتی یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بخش‌های کشاورزی به شمار می‌رود و علاقمندان خاص خود را در زمینه تولید و مصرف دارد، یاد‌آور‌‌ شد: در زمینه گل ‌های آپارتمانی در استان همدان در سطحی حدود یک هکتار دارای تولید ۹۰۰ هزار گل‌های آپارتمانی از انواع مختلف در سال هستیم.

وی با اشاره به تولید گل‌های فصلی و نشایی با سطحی حدود ۲.۷ هکتار در استان همدان نیز تصریح کرد: در سال گذشته 3 میلیون انواع گل‌های فصلی و نشایی در استان همدان تولید شده است.

ابراهیمی از تولید ۶۰۰ هزار انواع درخت و درختچه زینتی در استان همدان در سال گذشته در سطح ۴.۵ هکتار خبر داد و خاطر‌‌نشان‌کرد: تولید گل و گیاهان زینتی به ویژه گل‌های شاخه بریده دارای درآمدزایی و اشتغال بالایی بوده و به همین دلیل از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: تولیدات گل و گیاه زینتی درخت و درختچه و نیز گل‌های فصلی و نشایی استان علاوه بر بازار استان به بازار سایر استانهای همجوار نیز ارسال‌ می‌شود.

انتهای پیام/ 89044/

منبع: فارس

کلیدواژه: درختچه زینتی شاخه گل بریده گل های شاخه بریده استان همدان تولید گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان

نشست خبری علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان با اصحاب رسانه در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد. - اخبار بازار -

علی نصیری معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه برای اولین بار گواهی انحصاری ساخت داخل ریل توسط این مجتمع عظیم صنعتی از وزارت صمت اخذ شده است،گفت : با افتخار اعلام می کنم کلیه پروژه های ریلی کشور با انواع ریل تولیدی ذوب آهن اصفهان در حال توسعه و پیشرفت است.

وی افزود : ریل سخت نیز به عنوان یک محصول جدید از سبد محصولات ریلی این شرکت تولید و به متروی شهر مشهد تحویل داده شد و سایر متروهای کلان شهرها نیز برای این محصول جدید ضد سایش در حال مذاکره با شرکت هستند.

ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان تصریح کرد : کلیه کوریدورهای ریلی کشور با ریل ذوب آهن در حال تجهیز است و این رویکرد توسعه تجارت ایران با سایر کشورها را نوید می دهد.

علی نصیری اظهار داشت : معادن کشور نیز در راستای انتقال مواد اولیه به واحدهای فولادی از جمله سایر متقاضیان ریل ذوب آهن اصفهان به شمار می روند. به عنوان مثال در این خصوص قرارداد گل گهر در مرحله تولید قرار دارد.

وی ادامه داد : در کنار صادرات سبد متنوع محصولات فولادی ذوب آهن اصفهان، برای صادرات محصول استراتژیک ریل نیز بازاریابی در کشورهای همسایه و اروپای شرقی آغاز نمودیم.

در زمینه ریل تقاضایی وجود ندارد که توان تولید نداشته باشیم

وی خاطرنشان کرد : با توجه به تقاضای بسیار زیاد برای خرید ریل از ذوب آهن پیش بینی تولید حدود 70 هزار تنی انواع ریل در سال جاری را در شرکت داریم. در زمینه ریل تقاضایی وجود ندارد که توان تولید نداشته باشیم.

با تمام توان پشتیبان طرح نهضت ملی مسکن هستیم

معاون بازرگانی ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : در کنار ریل، انواع تیرآهن های بال پهن در سایزهای متنوع نیز در ذوب آهن اصفهان تولید می شود و ما پشتیبانی کامل برای تامین فولاد طرح نهضت ملی مسکن را اعلام نمودیم.

کمیت و کیفیت زغال داخلی عامل واردات زغالسنگ

وی در ادامه به تامین زغالسنگ مورد نیاز برای تولید انواع محصولات فولادی در ذوب آهن پرداخت و گفت : معادن زغالسنگ داخل به لحاظ کمیت و کیفیت پاسخگوی نیاز ذوب آهن نیستند همچنین مجموعه میدکو نیز دیگر فولادی کوره بلندی کشور است که به زغالسنگ نیاز دارد. ذوب آهن اصفهان به دنبال واردات زغالسنگ نیست اما کمیت و کیفیت زغالسنگ داخلی سبب می شود لاجرم بخشی از نیاز خودمان را برای فراهم نمودن ترکیب تولیدی از مسیر واردات تامین کنیم. با انجمن زغاسنگ کشور در این خصوص مذاکرات خوبی را در حال انجام هستیم.

دیگر خبرها

  • ببینید | افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی